נמאס לייי בעעע ...שוב התטוננתי בגלל החבר המפגר של חברה שלי שהיה לו חם בלילה והדליק לנו מזגן בחדר..טיפש חחח סתם מצאתי מישו להאשים 😊 ...אוף שוב יש לי חום וואב לי הגרון והראש מתפוצץ לי ומזה רע ליייי 😢 😢 😢
וואיי מאמי תרגישי טוב
ותשמרי על עצמך בובה 😊
QUOTE (כרמית+אלעד @ 19/06/2007) וואיי מאמי תרגישי טוב
ותשמרי על עצמך בובה 😊
תודה מאמי
יאא תרגישי טוב מאמי
החלמה מהירה
אוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מותק שמרי על עצמך
ותרגישי טוב ..(=
תרגישי טוב מאמי !
תשמרי על עצמך !
אוהבת 3>