ערדעכשחרמנךב מצ אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף מעצבנתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
למה כשהכל מתחיל להיות טוב, משו חייב להרוס!? למה?!!!!!!!!!!!!!!!?!?!??!
ארררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר 😢
פריקה
QUOTE (hofit189 @ 19/06/2007) 😕 מה קרה מותק?...
😕
פשוט אילן ואני נפרדנו. ואתמול נפגשנו.. ומתנהגים כמו חברים אבל לא חברים.
וטוב לי ככה. למרות שאני יודעת שהוא יכול להיעלם לי ככה פתאום.. עדיף לי קשר לא מחייב מאשר להיות חברים.. (סתם ממליון סיבות..)
ויש לו חברה טובה שמשחקת בו. והוא אמר לי לא לדאוג לגביה. ועכשיו הוא משגע אותי..
אוף, לא יודעת איך להסביר.
תאמת שלא ממש הבנתי....
אבל מאמי תעברי הלאה...
אוף, תבינו.
לחברה שלי ולידיד שלי יכלתי להסביר שאני לא חושבת שאני צריכה להיות בקשר זוגי כלשהו איתו, ממליון סיבות.
אבל כשאנחנו מדברים, אני פתאום רוצה להיות איתו. ואם הוא לא רוצה קשר מחייב- אז שיהיה קשר לא מחייב. העיקר שיהיה סוג של קשר זוגי..
ואני יודעת שזה לא מה שצריך להיות! אבל כשאני מדברת איתו, פתאום הכל משתנה.
ברו'ש זה כנראה כי
את באמת אוהבת ומאוהבת בו
אין ברירה... אני לא רואה
רע באהבה לכי על זה 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין טעם ללכת על זה.
לא נהיה יחד.
אם "אני הולכת על זה"= להיות בקשר לא מחייב.
כלומר, לצאת ולדעת שהוא יכול לצאת עם אחרות.
וחוץ מזה, אני לא מאוהבת...
פשוט בתור בנאדם, אני אוהבת אותו. לא בתור בן זוג.
אבל אנלא יכולה לומר לו את זה.
ואני יודעת שלא יהיה לי טוב אם נגדיר אותנו כ"קשר לא מחייב".
אולי תקחי את הזמן
לא חייב להיות בקשר רציני ולהיות מחוייבים ישר
אפשר להתקדם לאט לאט לראות מה קורה...
QUOTE (limaori @ 20/06/2007) אולי תקחי את הזמן
לא חייב להיות בקשר רציני ולהיות מחוייבים ישר
אפשר להתקדם לאט לאט לראות מה קורה...
אהא