אווף דייי כמה כאב?
כמה פעמים זה עוד יקרה?!
אוףףף 😢
חזרתי לפני כמה זמן מלוויה של אח של ידיד שלי
מי ששמע בחדשות שנהרג חייל
וזה כבר אח שני שהוא איבד, וגם הוא היה חייל
אין רחמייים?!אולי מישהו באמת יכול להסביר לי למה כל זה?!?!
למה שוב????
אין רחמייים =\
וגם הייתה לו חברה עוד..
כואב לי כל כך 😢
לי באופן אישי
ועל המשפחה, האחים,החברה שלו!!
חבל שלא הלכתי אליו
אויי..ואני צריכה לחכות עד מחר 😢
יואווו ! איזה עולםםםם ה' אני כ"כ מרחמת על החיים האלווו
חיים שלי תהיי חזקה
אני אוהבת אותך הכי בעולם!!
דברי איתייייייי ..
אלוהים לוקח אליו את המלאכים הכי גדולים בשבילו
הוא למעלה מאמי
יהיה זכרו ברוך
ותיהי חזקה בובי!
תבואי אליו מחר,הוא צריך ת'תמיכה שלך!..
יאאא אמלה איזה צער מסכנים ההורים..
איזה אכזבה ה'..
מאמי אל תיהיי עצובה אוהבת אותך כאן בשבילך
חיבוקקקק!
ותיהיי שם בשביל הידיד שלך 😢
גם אני עברתי את זה נהרגו לאמא שלי שני אחים
אבל מאמי אל תדאגי יהיה טוב
אני מאמינה אם הם נהרגו זה רק בגלל שה' זקוק להם וכנראה ששם יותר טוב להם
תמיד פה בשבילך או באייסי
תודה בנות, אוהבת אותכן המון
אני עדיין לא מאמינה ולא מבינה את זה
אושרית אז אני לא מבינה למה את שתיהם
יש אנשים שגם זקוקים להם פה, למטה 😢
תודה מאמי
שיר נדבר, תעני במסן
😢
גאד.
אלוקים, למה זה ככה?! באמת..
זה לא פייר.
למרות שרגי צודקת כשהיא אומרת שאלוהים לוקח אליו את המלאכים הכי גדולים בשבילו
הוא למעלה, את צודקת, למה את שניהם? ובאמת צריך אנשים כאלו פה על הארץ..
יפפה שלי , מצטערת שאת צריכה לעבור את זה = \
- חיבוק לאבוקדו הכי מאממממם בארץ - ( :
בר הלוואי ומישהו יכול לענות על זה
אבל פשוט לא :|
כריס תודה אוהבת אותךךך מווואה
יא ראיתי את זה אלוהים איזה עצוב
יהי זיכרו ברוך 😢
לפעמים העולם הזה באמת אכזר
ואין מילים הטבע אכזרי ולא הגיוני
אבל אי אפשר להתנגד לו לצערי😢
אוהבת אותך ותהיי חזקה
יהי זיכרו ברוך אמןן
ומשתתפת בצערם של כולם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה זכרי ברוך, עולם אכזר 😢
קרן תיהי חזקה מאמי היום,
תתמכי בידיד שלך מכל הלב!
אוהבת אותך מותק
QUOTE (lidorushit @ 19/06/2007) יהיה זכרי ברוך, עולם אכזר 😢
😢
איזה כואב זה😢
יהיה זכרם ברוך!!!