אולי את בהיריון חח סתםם יפתי 😛
גם לידיד שליי כבר כמה ימים ממש כואבת הבטן ויש לו בחילות
תרגישי טוב ( :
אני מאושרת בשבילך מאמי
שתמיד תהיי שמחה הלוואייי
ותרגישי טוב נסיכה
לי יש בחילההההההההה😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך שאת מאושרת חיימשלי 😊
בקשר לכאבי בטן, ראסמי יש מצב שזה וירוס שיש עכשיו =)
תרגישי טוב אהובתיי!
אוהבת'ךך
מי!? מי? מי? מאושרת?!
חופיתייייייייייייייייי שלישלייייי!!..
אוהבת אותך נסיכה!
ושמרי על עצמך,לכי לרופא
ותריגישי טוב (=
מואה 3>
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 19/06/2007) אולי את בהיריון חח סתםם יפתי 😛
גם לידיד שליי כבר כמה ימים ממש כואבת הבטן ויש לו בחילות
תרגישי טוב ( :
כריסי- אולי לא..... 😁
אוהבת אותך-תודה יפתי.... 😛
נאפי-תודה יפתי אוהבת אותך:][:
תרגישי טוב :]
הודיה-תודה יפה שלי :] יש מצב וירוס... =\
אוהבת אותך...
QUOTE (רגייי @ 19/06/2007) מי!? מי? מי? מאושרת?!
חופיתייייייייייייייייי שלישלייייי!!..
אוהבת אותך נסיכה!
ושמרי על עצמך,לכי לרופא
ותריגישי טוב (=
מואה 3>
תודה יפההה שליייייי
אוהבת אותך מללללללאאאאאאאא
יא מאמי אני שמחה בשבילךךךךךך!! 😛 😎
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיח!! 😂 😁
ובקשר לכאבים,תרגישי טוב יפתי,תנוחי והכי חשוב לכי לרופא!!!! 🙄 😉
חיחיחיחיחיחיחיחיחיחיחי 😂
אוהבת אותך,מואההההה!!! 😛 😊
ליפזייייייייייייייייי 😊
אני כבר כמה ימים עם כאבי בטן נוראיים.
ממש כאילו , מרגישה שהטבן מתהפכת.
גם לך?
:S
QUOTE (Kariniiii @ 19/06/2007) אני כבר כמה ימים עם כאבי בטן נוראיים.
ממש כאילו , מרגישה שהטבן מתהפכת.
גם לך?
:S
כן מאמי איכ זה מגעיל.. נראה לי קיבלנו את הוירוס בעעע
תרגישי טוב נשמה שלי..
ליפזיי תודה יפה שלי אוהבת אותך מלאמלאמלאמלאאאאא
אני מאושרת בשבילך מאמי
שתמיד תהיי שמחה הלוואי
ותרגישי טוב נסיכה 😊
QUOTE (כרמית+אלעד @ 19/06/2007) אני מאושרת בשבילך מאמי
שתמיד תהיי שמחה הלוואי
ותרגישי טוב נסיכה 😊
תודה יפה שלי מואאה:]
אני כל כך מאושרת בשבליךך
גם לי אתמול כאבה הבטן
משו מוזר
אבל עבר
מקווה שיעבור גם לךך
מווווואה
אני כל כך שמחה בשבילך יפה שלי באמת!!!
ותרגישי טוב מלאך😊 תאכלי אורז חחח!!!!ולא גבינות
QUOTE (limaori @ 20/06/2007) אני כל כך שמחה בשבילך יפה שלי באמת!!!
ותרגישי טוב מלאך😊 תאכלי אורז חחח!!!!ולא גבינות
לא עוזר בשיט.
😨