לא הלכתי היום לבצפר
הלכנו 3 חברות לשנקין
בדרך עצרנו לאכול ארוחת בוקר
הסתובבנו בשנקין
היה שיא הצחוקים !!!
משם חתכנו לים ..
היה כ"כ כייייייייייייייייייייייף !!! 😊
נהננתי בטטטטטטטרוף...
המתוקות האלה נתנו לי לשכוח ממנו במשך
6 וחצי שעות ...
היה לי כיף כיף כיף כיף כיף 😎
יום סטלללללללללה אש #!~@
ומחר סוף סוף מקבלים
שיחרור מהכלא
למשך חודשיים ..
אני כ"כ זקוקה לזההההההה ....
חופש חופש חופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפש !!
אאאאאאאאוהבת אותכםםםםםםםםםםם 3> 3> 3>
*-*-*-*-*- פרייייייייייייייייקה !! *-*-*-*-*- 😊





