הנה ...מריחים את הסוף תקופת הלימודים הסתיימה ..
עוד כמה ימים תיערך מסיבת הסיום זה כבר אומר הכול..-סיום-
הרבה אמרו לי שכול סוף זאת התחלה חדשה
אבל זה עדיין קצת כואב מרגיש סוג של חיסרון כזה
שנפער בך שאתה חושב על הסוף .
לחשוב שמעכשיו אתה צועד לעתיד,לעולם חדש שנפתח בפנייך
ומתחיל הכול מחדש . מצד אחד
אני מפחדת להתחיל הכול מחדש ולצעוד לדרך חדשה
אבל מצד שני זה משמח כי זה חלק מההתבגרות מהשינויים.
לאט לאט ..אוספים את עצמנו מחדש נפרדים מהחברים עוצרים את הדמעות
שמאיימות להתפרץ.
כל אחד פונה לדרך משלו לעולם חדש שעכשיו הוא בונה
נצבט לי הלב ,כי בתוך תוכי לא רציתי שזה יקרה..הסוף.
והנה הוא כבר נוקש על הדלת ואין יותר "שנה הבאה" באותו מבנה
שהיה כמו חממה שגידלה ותפתחה את תצורותיה
זה נגמר!
ודף חדש בחיים נפתח,פרק חדש בחיים.
אולי אני היחידה שמרגישה כך או...לא היחידה אבל זה כואב באיזה שהוא מקום
זה שינוי גדול שמבגר אותך שמעצים אותך
והנה עוד כמה חודשים מגיע פרק חדש ..הצבא, שגם שם
רוכשים ניסיון מתמודדים לבד עם דברים
אבל אני תמיד יזכור את אותו מבנה את אותם חברים את הצחוקים בהפסקות ובשיעורים
את המורים ואת כל מי שלקח חלק מתקופה כה טובה בחיים שלי
שלימדה וכישלה אותי להמשך הדרך...
אז..מאחלת לכולכם דרך חדשה טובה ..שתפתח אופקים חדשים בפניכם
ולאלה שיוצאים לחופשה שתיהנו כמה שיותר ותחזרו עם כוחות מחודשים
לעוד תקופה בבית הספר=]
"זה שיר פרידה,
אז בואי רק אמרי שלום.
אני אומר תודה
ואת יודעת שחלום,
סופו להתגשם...
אני אומר תודה
ואחר כך נושם.
כמו חופים שים עוזב,
אני עובר עכשיו ממך.
בין דמעות ובין כאב,
אני הולך אני...
זה שיר פרידות
תמיד אומרים בין השורות,
שכמו חידות,
פרידות גם הן אינן פתורות.
אין בי מנוחה,
רוחך שבי
גם היא בוכה.
כמו חופים שים עוזב...
כל הפרידות הן עצובות,
כאב המילים חותך,
טלפנתי שנה ולא ענית,
אני הולך ממך."
סוג של פריקה..
מור'צי 😊
את האמת לא יודעת למה
אבל עצוב לי כזה לסיים
אני לא אגיד שאני לא שמחה
כי אני כן אין יותר טוב מלסיים את הלימודים
אני לא אתגעגע ללימוד עצמו
אני אתגעגע לצחוקים
להפסקות לריצות אחד אחרי השנייה
לריבים בצחוק ולפעמים באמת לחיבוקים
לחיוכים לתמיכה לאהבה לבדיחות לחידות
לצעקות לכל הדברים הקטנים ששווים כל כך הרבה
שולחת לך חיבוק ענקי יפה שלי
ואוהבת אותך כל כךךךךךךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואני יודעת שקשה שניפרדים מחברים וכל זה
אבל אני חושבת שעם מי שאכפת לנו ממנו ומי שאוהבים
שומרים איתו על הקשר למרות שזה
קשה...
ובאמת נכון מסכימה איתך שזה מפחיד ועצוב
אבל איי...אני מכירה אותך תסתדרי בכל מקום
אוהבת אותך 3>
עם מורן ומירב
אני אישית
שמחה שנגמרת השנה
ויש חופש
אבל מצד שני
שנה הבאה אני לא ממשיכה עם הכיתה שלי
ואני עוברת למקום חדש
שמקסימום אי מכירה שם איזה 5 ילדים
וגם איתם אני כמעט ולא בקשר
אני אתגעגע המון לכיתה שליי
ולכל החברים
לצחוקים
ואני מקווה להנות גם במקום החדש😊
מורנייי: יפשליי תודהה על הכולל עודדת אותי מאוד
אבל לא שאני מתגעגעת או התגעגע ללימודים עצמם
אלא למסגרת הזאת של בית הספר לצחוקים בהפסקות
למורים שהם למרות הכול היו אחלההה
והחברים שאו עוזבים או מתנתקים רובם כי ככה זה יב'
באיזה שהוא מקום זה התחלה בלבד...מחדש
תודה על הכולל מאמיי אוהבתךךךךךךךךךךך
מירבייי: תודה מאמי אני גם מקווה שהכול הסתדר אחרי הכול
למרות שזה קצת צובט בלב הפרידה ..טוב אפעם לא אהבתי פרידותת
תודה בובייי אוהבתךךךךךךךךך
טניה: לא? כןן מי לא אוהב חופשששששששש
אבל בכול זאת זה קצת עצוב להיפרד לתמיד כזה מכולם ולהתחיל מחדשש
ואני מאחלת לך מלאא בהצלחה בבית הספר החדש אני בטוחה שתכירי מלא חברים
ויהיה בסדר את תהני...:]]]
חופיתייייי: מדהימה שלייי אין עלייךךך !!!
חחח תמיד אומרים את זה אבל שחושבים על זה
שזה לא יחזור יותר זה קצת מבאסס ועצוב ביחד
אוהבתך מלא מלא מלאאא...
מור'צי 😊
אל תשכחי שזאת התחלה חדשה
ותמיד "רוכשים" חברים חדשים
בכל שלב זה טבע העולם והחיים
תמיד מגיעה הפרידה של משהו
וצריך להבין שזה היה ונגמר
אבל זה לא מונע מאיתנו משהו חדש בעתיד
ואת יב'? ואיי כיףףף לך מאמיי
שיהיה לך את כל הטוב שבעולם
אוהבת אותך יפה שלי ואין בעד מה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנייי: כן אני לא שוכחת חברים רוכשים תמיד
בכול שלב בחיים..
נקווה שההתחלה הבאה תיהיה מעניינת טובה ואתגרת
כמו כל מה שהיה עד עכשיו
וכן אני יבי' בגלל זה ההרגשה הזאת..זה יעבור מתי שהוא
פשוט זה בה בבום כזה וזאת הרגשה כזאת ריקנית..
אוהבתךךךךךךךךךךך ותודה אני מאחלת לך כיפילייםםם מזה:]
מואההה ענקייייייייית..
מור'צי 😊