היה כל כךך מושלםםםםם
הכל הלךךך בצורה מושלמתת
הייתה רק תקלה אחת קטנהה
לא היו לנו שום בעיותת עם המוזיקה
והריקודים יצאוו מושלמיםםםםםםם
אוךךך כמה אני אוהבתתתתת אותכםם מחזור ל"ה
איןן דבריםםם כאלהה תאמינו ליי
ואחר כך הלכנו לעירר והיהה כיףףףףף:]
למרות שהייתי קצת עייפהה
אין זה היה שווה כל רגעעעעע
ולא בא לי להיפרדד מהםם מחרר:[
לא רוצהההההההה
מחזור ל"ה אני אוהבתתת אותכםםםםםםםם
יאא גם לי הייתה אתמול מסיבת סיום.(:
למרות שהיא הייתה מעפנההה,
נהניתי חחח.
שמחה שהיה לך כיף.
את לא תיפרדי מהם מחר, אתם עדיין תיפגשו
ותהיו בקשר, אתם עדיין גרים באותה העיר.
אולי גם תהיו באותו תיכון.
3>
איזו מקסימה אני שמחה
שהכל הלך טוב ושאת
מאושרת זה שווה הכל
שיהיה לך הרבה בהצלחה בהמשך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא איזה כיף לך😊
שמחה בשבילך מאמי 😊
באמת היתה לכם אחלה מסיבה בר (:
חחחחחח יותר נורמלית משלנו
הית בשלנו ? כמה פשלות יא אללה
יאללה שנה הבאה כולם ביחד 😊
רציני איזה יפה היה=]
פתאום הבנתי שאני כן אוהבתא ת השכבה שלנו=]
היה מהמם הריקודים!@#$%^&*
שמחה שנהנת!.. =]
רואים שהיה לך כייף (=
יאאא היה אתממממול הכי כיייף בעעולם=]
ובסוף ייצא לנו לא פחות יפה משל חטייבה ב'..למרות שחחחשבנו וזההה
ההיה מהמממממממם
=]
חן הייתי
וגם עם הפשלות זה היה יפהה
אבל הייתה איזה מורה אחתת שפשוטט חפרההההההה במוחחחח
החיה הזאת רציתי לעלות ולהרוג אותה חחחחחחחח
ואפילו ששנה הבאה נהיה כולם ביחד זה לא אותו דבר כי לא יהיו אותן כיתות וכאלהה
ושירי יש לנו את השכבה הכיי מושלמתת בעולםםםם
ובזמן האחרון הכרתי עוד אנשים בשכבה שלא הכרתי לפני
וכל אחד יותר מושלם מהשניייי
חח רציני=]
איזה באסה
שתמיד מגלים את זה בסוף שנה
קרה לי גם ביסודי..
QUOTE (בר_המלכה @ 19/06/2007)
ושירי יש לנו את השכבה הכיי מושלמתת בעולםםםם
ובזמן האחרון הכרתי עוד אנשים בשכבה שלא הכרתי לפני
וכל אחד יותר מושלם מהשניייי
כן איזה חחרא זה שרק סוף שננה הכרתי עוד מלא אנשים שלא ידעתי שקיים בכללל בששכבה שלננו
#$
QUOTE (lidorushit @ 19/06/2007) יאא גם לי הייתה אתמול מסיבת סיום.(:
למרות שהיא הייתה מעפנההה,
נהניתי חחח.
שמחה שהיה לך כיף.
את לא תיפרדי מהם מחר, אתם עדיין תיפגשו
ותהיו בקשר, אתם עדיין גרים באותה העיר.
אולי גם תהיו באותו תיכון.
3>
😉
חחח לידורי הוצאת לי ת'מילים מהפה..
אנחנו מחזור כ"ח..
היה נחמד (: !
ועצוב בסוף . . .
ורקדת ממש יפה !!.