אני כבר לא יודעת מה לעשות
באמת
מרגישה שמסתירים ממני דברים
שמשקרים לי
ואני שונאת את ההרגשה
העיניין הוא שאני לא יכולה לספר על מה זה
דיייייייייייייייייי
למה לבוא ולהפיל את זה עליי?!?!?
למה אתה מסתיר ממני את זה???????????
אוךךךךךךךך כל כך רציתי להיות מאושרת..!
לא מגיע לי😢
אין לי כוח לכלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כואב לי!!
ואי יפה שלייי מה קרהה ?!
דברייי איתיייי דחוףףף דחוףףףףףףףףףףףף
אוהבת אותך
מאמי?!
מה קרהההההה?!?
את יודעת שלמרות כל הכאב
אנחנו צריכים להיות חזקים !
ולא להישבר אף פעם לעולם !!
תזכרי שכל דבר שקורה-קורה לטובה !
אז תני חיוך !!
דברי איתי !!!
אוהבת אותך !
מאמיייייי שלייייי יהיה בסדר !!!!!!
בסוף תמיד הכל טוב,
תשתפי אותנו !
לאב יווווו .. 3>
טניושש יפה שלייי אני אדבר איתך יפתי😊
למרות שאני לא יכולה לספר או משהו כזה
מצטערת.. 😢 אוהבת אותך הכייייייייייייי
שניי אני באמת שמנסהה אבל דיי לא יכולה
אין אופטימית ממנ, זאת שמאמינה שיהיה טוב
זאת שמחזקת
די אין לי כבר כוח להלחם
מרגישה שהגיע הזמן לוותר
לא יכולה יותר 😢
אוהבת אותך יפתייייייייי
אורוש הלוואי שיכלתי
אני כבר מתביישת
זה מגעיל אותי
רק לחשוב על זה😢
אוהבת אותךךךךךךךךך
יפהשליי זה בסדר שת לא יכולה לספר..
אבל דברי איתיי בכל זאת..
אני לא אוהבת לראות שאת ככה..
אל תפסיקי להיות אופטימית..למרות שזה קשה..
אבל לא משנה מה ה..אני בטוחה שזה יעבור מהר...
ותזכרי !? שאניי איתך תמיד..אוהבת אותך יפתיי
ליאורי שלי,
מה קרה יפה שלי..? למה את עצובה..?
תגידי לי מי\מה פגע בך ואני אחטיף לו מכות..!!! 😠
מתוקה שלי,
חשוב שתזכרי לא משנה מה קרה..
את ח-י-י-ב-ת להמשיך להיות חזקה..ולהאמין שהכל יהיה בסדר..!! 😊
אם את צריכה אותי, אני תמיד במסן בשבילך..!!
שולחת לך חיבוק דובי ענקי..!
אוהבת המון..
מואהה
טניההההה את יודעת שאני אדבר איתך בכל מצב
כי מה לעשותת?!אני מתה עליייייייך 😛
ליאורה, אוף בחיים שלי לא הייתי ככה
וקרו לי דברים אבל אף פעם לא הייתי מבואסת ככה
מרגישה ששברו לי את הלב!
אוהבת אותך קטנה שליי😊
הייייייייייי מה קרה לילדה שתמידדדד שמחה ואופטימיתתת?
ליאאווורוש שלי מה קרה?
את ילדה מדהימה לא מגיע לך להיות ככה פשוט ל-א מגיע לך!!
אני אוווהבת אותך המווון המון המון המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
נדבר היווום באיייסי אהוובתי ותתעודדי מאמי אל תהיי עצובה
את הכל אפשר לפתור! 3>
נופרי תודה מדהימה שלייי
באת כל כך מיוחדת באמת
מזל לי שהכרתי אותך😊
אני אדבר איתך יפה שלייי
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךך
יאאא איזה מתוווקה את אני ככה רק בגלל שאני אוהבת אותך המון ושאכפת לי ממך!!!
גם ליי יש מזל שהכרתי אותך 😊 מזזזזזזל גדווול!!
אוווהבת אותך המווני המווונים 33>
תודה מלאך שליי אוהבת אותך הכייייייייייייייי
ליאוריייייייי שלי ,אשכנזיה מזויפתתת אל תיהי עצובה
חולה עליייך יפהה שלי
ותמידדדדדדדדדד אני פה בשבילך אפילו בפון ואם את רוצה את יודעת איפה אני גרה
דברי איתי כשאת חוזרת מהעבודה
יפה שלי,
דיברנו על זה את יודעת מה אני חושבת..
ואני מקווה שתביני את מה שאמרתי..
אני אוהבת אותך ואין שום סיבה שאת תיהיי עצובה בגלל זה !
אוהבת אותך בלי סוף ותמיד כאן לצידך !
מואה יפה שליייייי!!!
זכרי מה אמרתי לגבי זה 😊