היום קלטתי כמה שחיוך פותר המון
וכמה דברים אפשר להשיג עם חיוך ...
" אין אדם שיותר זקוק לחיוך
מאשר אדם שלא מסוגל לחייך ... "
תלמדו להודות בטעויות ,
אל תשכחו להגיד תודה ...
תעזרו לכל מי שאתם יכולים
גם אם הוא אף פעם לא עזר לכם .
תמיד תמיד תזכרו
שאלוקים יושב שם למעלה
וזוכר לכם ה-כ-ל
לטובה ולרעה .
על הכל ? הוא יגמול ...
אהבתי את מה שכתבת
זה ממש נכון!
וכן --ה ח י ו ך-- שווה המון!!
עבר עליי יום ארוווך ......
יום משמעותי כזה .
רבתי עם הידיד שלי ,
התלוננו עליי בעבודה \:
יש מעליי שניים שאחראים עליי ישירות
ועוד ארבעה מעל כווולם , בעלי הבית
ואחרי התלונה עשו לי שיחה עם שני האחראים עליי
פלוס אחד מבעלי הבית ... ||:
מביך ביותר .
שפכתי על מישהו משהו בטעות \:
והוא קצת התעצבן , לא נעים .
האחראי עליי [ בן 40 , 50 ] הסתלבט עליי פעמיים היום .. חח
+ עווובד אחר שגם הסתלבט .
חחח שניהם על הגובה , כן ? 😁
אבל מה ? הסתדרתי עם מישהו שמזמן רציתי להסתדר :]
והתקרבנו קצת ......
זה באמת נכון
חיוך יכול לעשות פלאים
"חיוך-קו עקום שמישר הכל"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נכון מה שאמרת😊
עדיף להסתכל על הצד הטוב שיש
את יודעת מה אני חושבת מאמי?
שממש השתנית ...
נראה לי שהתבגרת ..
וזה עושה לך כל כך טוב ..
אני אוהבת אותך 3>
אני אוהבת אותך המווון יפה שלי ואת צודקת !!
תתקרבי עווד .....
עד השפתיים
שחחחחחרררר
שליי
אוהבבבבת
אותך!
והקטע כל כך נכון..