גווווווווגי
דברי איתי במסן 3>
מאמי מה קרה? :|
את רוצה לשתף?
זה מי שאני חושבת ?
דברי איתי ..
גלו'ש מה קרה מלאכית שלי?
דברי איתי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תהיי עצובה מאמייי
רק תחייכי😊
QUOTE (limaori @ 19/06/2007) אל תהיי עצובה מאמייי
רק תחייכי😊
!!!
מאמוש הכל יסתדר בקרוב אל תדאגייייי
אוהבתותךךך
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/06/2007) QUOTE (limaori @ 19/06/2007) אל תהיי עצובה מאמייי
רק תחייכי😊
!!!
מאמוש הכל יסתדר בקרוב אל תדאגייייי
אוהבתותךךך
😊
מאמי שלי,
מה קרה..? למה את עצובה..? 😢
רק תדעי שאני תמיד פה בשבילך אם את רוצה לשתף..!
אני מבטיחה לך שהכל יהיה בסדר בקרוב..!! אל תדאגי יפה שלי..
תרימי את הראש ותחייכי.. 😊
שולחת לך חיבוק דובי ענקי והמון נשיקות..!!
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (שנששן @ 19/06/2007) QUOTE (טטווטטייתת @ 19/06/2007) QUOTE (limaori @ 19/06/2007) אל תהיי עצובה מאמייי
רק תחייכי😊
!!!
מאמוש הכל יסתדר בקרוב אל תדאגייייי
אוהבתותךךך
😊
דברי איתי יפה שלי,
אוווהבת אותך
זה בגלל ההוא?..
אל תיהיי עצובה יפיופה :]אוהבת..