אממ אחרי מחשבות רבות
החלטתי לפרוש מהאייסי למסנג'ר !
אזזזז אני נכנסת למקלחת עכשיו !
ומחכה שתוסיפו אותי..
שאני אצא אני אאשאר את מי שייכנס אליי 😊
shanshn@hotmail.com
אני יוסיף אותך מחר,כי אני הולך לישון עכשיו
אם את רוצה תוסיפי אותי luna2020@walla.co.il
אם בא לך תוסיפי
keren_i2@hotmail.co.il
תתחדשי 😉
מאמי אם את יכולה תוסיפי אותי בבקשה
morani_s1@walla.com
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוספתי אותך בובה..
זה בסדר נכון ? חחח
והוספתי גם את מי שלא היה לי.. 😊
QUOTE (טטווטטייתת @ 19/06/2007) הוספתי אותך בובה..
זה בסדר נכון ? חחח
והוספתי גם את מי שלא היה לי.. 😊
😁
בטחח שזה בסדר !
אוהבתת !
חחחחחחחחחחחחחח מואהההההההההההההההההההההה אוהתבותך בובהה 3>
מאמי שלי,
אני מוסיפה אותך עכשיו.. 😊
אוהבת המון..
מואהה
אם את יכולה תוסיפי אותי
chen.r7000@hotmail.co.il