תקופה חרא! 😊
תקופה מעצבנתתתת
שתעבור כבררררררררררררר 😊
נמאסססססססססס לייייייייייייייייייי 😠
נמאס לי מהכלללללללללל
מן פריקה כלשהי.. 😕
לילה טוב לכם...
מה קרה ניר?
כל תקופה עוברת
יאאאא נירוש מהה קרהה ? 😮
למה תקופהה חראא !?
סיימת ללמוד !! אתה צריך לשמווווווווווווווווווווחחח 😊
אני לא מסכימה לך להיות עצוב 😠
מאמי שלי..קורה לפעמים שיש תקופות לא הכי טובות..
אבל כמו שאמרת הם יעברו...(אני מקווה שבמהרה )
חולהההההההה עלייך כפרוניי שליי 😊
לילהה טובבבבבב 😁
קרן-מה קרה? סתם דברים מעצבניםםםםםם 😊
סתם תקופה מעצבנת..לא נורא יעבור :/
טניוששש..יפיופה..
סתםםם הרבה דברים מעצבנים,הכל מתערבב ביחד
הרגשה ריקנית כזוו..אנערף למה..
אני לא עצוב..יעבור כל דבר עובר בחיים..
כן...קורההה..למה הם באות התקופות האלה אחת אחרי השנייה 😊
כן יהיה בסדר..זה יעבור..אופטימים חייבים להישאר
גם אני מקווה..תודה נשמה שלי 😊
מקסימה אחתתתתתתתתתתתתתתת
מת עלייךך המוןןןןןןןןןןןןןןןןן
שמחה שאתה חושב ככה..
אופטימיותתת זה תמיד טוב..הכי טוב 😊
תקופות כאלה באות כדי שאחרי זה יבואו תקופות הרבה יותר טובות ..:]
קבלל חיבוקקקקקק גדול גדוללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל
כןן הכי טוב..
נקווה שיגיעו 😊
קבלי בחזרהההההההההה חיבוקקקק ענקקקק 😊
QUOTE (Nir_1988 @ 18/06/2007) קרן-מה קרה? סתם דברים מעצבניםםםםםם 😊
סתם תקופה מעצבנת..לא נורא יעבור :/
אוקי
אם בא לך לשתף תמיד אני פה, גם בפרטי
מכירה את זה שהתקופות באות אחת אחרי השנייה
מקווה שיעבור לך מהר בדרך הכי טובה.
אני שמחה שאתה רוה את זה בעין כזאת "שהכ יעבור"
מאמי לא להיות עצוב מתה עליך 😊
מאמי מה קרה??...
אסור להיות עצוב נירושש..
הייי נירווווווווש מה קררה?
מזה אני לא מרשה לללך להיוות ככה!
יפה שאתה מסתכל על הדברים באופטימיות מאמי
מתה עלייך !!!
חיבווווווק 😘
יש לו מזל שהוא לוקח הכול בראש טוב
של אופטימות! ולאאאאאאאאאאא היה לו עסק איתי!!!!!!!
נירו'ש אני שולחת חיבוקי ענקי ענקי!!!
אוווהבת המון!! 😛
נירו'ש מאמי יש תקופות כאלה
אבל הכל עובר תרים את הראש
ויהיה בסדר אני מבטיחה לך
אתה רק חייב להיות חזק
ולא לוותר על מה שאתה רוצה או צריך
הכל יסתדר אוהבת אותך מאוד
ותמיד פה בשבילך
תזכור שהכל קורה לטובה
ולכל דבר יש סיבה
רק הקשיים האלה מלמדים אותנו על החיים
אתה תצא מהם מחוזק
והכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*