היום אחרי הבגרות בהסטוריה שהלך מעולה דווקא ה-ו-א מכל האנשים בעולם ביאס אותי :/
סיימתי את הבגרות ב-5 בערך ואמרתי לו שאני יכולה לבוא לאסוף אותו אבל הוא דחה את זה ובא רק אחרי 6.
אחר כך הוא כבר היה צריך ללכת הביתה ולהסיע את אחותו לבדיקות אז היינו בקושי שעתיים ביחד אחרי שהוא בערך הבטיח לי שהוא בא לישון אצלי ונהיה הרבה ביחד עכשיו שהסתיימו לי הבגרויות (חוץ ממועדי ב').
ואוףףףףףףףף ,
זה פשוט מבאס כל כך.
וממש בא לי עליו ואני ממש בבאסה. זה פשוט מעציב אותי ומבאס :/
למממממממממה ?!
אוףףףףףףףף אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף אוףףףףףףףףף 😢😢😢😢
ועכשיו גם רבתי עם חברה טובה שלי.
אני מרגישה כאילו אכפת לו רק מהתוכניות שלו וממני, מה שלי חשוב ומה שלי בא עכשיו?!
שום כלום.
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף שובבבבב 😢
איזה עצביםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !בא לי לבכות!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-פריקה-
אורייייי שלייי אל תהייי עצובהההההההההההההההההה..אני לא מסכימההההה !!!!
אל תתבאסי חיימשליי תדברי איתו על זה.
אולי הוא פשוט לא שם לב..ואל מרגיש כמוך..
תסבירי לו מה את מרגישה..
אני בטוחה שהוא יבין
אוהבתת אותךךךךך המון המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אורוששה מזה להיות עצובה אני יתן לך פליק אל תיהיי ככה מאמי
שלי תדברי איתו ותסבירי לו מה את מרגישה לגבי זה יפה שלי אוהבת אותך אלתיהיי עצובה
את מזכירה לי את התחושה הזאת של האכזבה שהיתה לי...זה תחושה נורא מעצבנת....
אבל תעסיקי את עצמך במשהו זה יעבור...
תודה בננות...... אתן מדהימות....... =/
גם אני מדהימה...תודה..😊
חחחחחח
^
ראיתי את ההודעה שלך רק אחרי שהגבתי !
תודה גם לך בונבון..
אוף
אני לא מפסיקה פאקינגגגג לבכות ! 😢😢
עצוב ליייי וקשהההההההההה לייייייייייייייי ..
למה אלוהים שמת בפניי מכשול כ"כ אבל כ"כ גדולללללל ?!?!??!?!
QUOTE (_אורושה_ @ 18/06/2007) ^
ראיתי את ההודעה שלך רק אחרי שהגבתי !
תודה גם לך בונבון..
אוף
אני לא מפסיקה פאקינגגגג לבכות ! 😢😢
עצוב ליייי וקשהההההההההה לייייייייייייייי ..
למה אלוהים שמת בפניי מכשול כ"כ אבל כ"כ גדולללללל ?!?!??!?!
אין לך מה לבכות....
דבר שני זה לא מכשול זה את יכולה להרגע...לא קרה שומדבר....
אורו'שש מאמי שלי אל תהיי עצובה
יש ימים וזמנים שלא הכל מסתדר
לפעמים צריך קצת לוותר ולהגיע לפשרה
אין מה לעשות... את צריכה לקבל את זה
אני מבינה את הבאסה שלך אבל אין ברירה
אל תהיי עצובה יש לכם את כל החיים לפניכם
כדי להיות יחד ולהנות זה מזו
ולגבי החברה תדברי איתה
אל תתני לריב ככה להמשיך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי שלי לפעמים מה שאנחנו רוצים מתנגש במה שאחרים רוצים
אני בטוחה שהוא כן מעוניין במה שקורה לך
אוהבת ואל תהיי עצובה!!!!!!!!!!
יהיה בסדר......
תודה לכם ,
אוהבתתתתת כ"ככככ !@
מאמי שלי.
תזכרי ששום דבר בעולם
לא שווה את העצב והכאאב שלך !
ובטח שלא דבריםם פעוטים כאלה !
כי בסופו של דבר אני בטוחה שהכל יסתדר נכון?!
אז תני חיוווווווווך ענקי ענקי !
אוהבת !
יווווצווווווור?
מייייייייייד את אצלי ..
עד שלושששששששש ..