אני ואבא שלי
רבנו בצהריים
ולפני חצי שעה אחותי השלימה בינינו
והיא כולה בת 4 וחצי!!
היא ראתה שאני עצובה,
ויש לי דמעות 😉
היא הלכה לאבא,ודיברה איתו שיחה ,שיחה!!.!!..!!
ואז הוא בא וביקש סליחה ושהוא טעה!..
והיא אמרה כזה: "יופי,עכשיו אתם שוב חברים" וחייכה חיוך רחב 😁
יאוו איזה מתוקה!!!.. 😛 😁
כמה אני אוהבת את הצוציקית שלי!!!..(= 😊 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
איזה בובההההההההההה
חחח איזה מתוקה היא חח חמודה פשוט כל הכבוד לה
חחחח איזו חמודה
יצאה מקסימה כמו אחותה 😊
חחחחחח
איזה מתוקה..!!! נשמעת כזאת פשושית קטנה..
הלוואי ולי תהיה אחות..😢
רגי, מתוקה שלי, אני כל כך שמחה שהכל בסדר עכשיו עם אבא שלך..
ושיש לך אחות מדהימה שכזאת..!!! 😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
יאאא איזהה חמודההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
יאואואוא איזה מתוקה!!!
תתני לה נשיקה 😛
שמחה לשמוע שהכל בסדר (((:
אהה אהה הקטנים האלה למה הם מסגולים 😁
יאאו חח גם אחותי היום הייתה חמוודה
אבל היא אמרה שהיא רוצה שהמנהל יכעס עלי \:
איזו בובית הייתי אוכלת אותהה
חחח שמחה שהכל הסתדר מאמי
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אמרתי לך שיצא ממנה משהו ענקקקקקקקקקקקקק
היא מדהימההההההה😊
כמעט כמוך 😂
יאאאאאאאאאאאיייייי
איזהה נסיכה קטנה !
פשוט פשושששששית !!
שמחה שהכלל הסתדר עם אבא מאמי !
אוהבת אותך!
באמת מותקקקקקקקקקקקקק 😊
אבל את יותררררררררר!!
אוהבת'ךךךך יפההה שלייייי
איייייזו ילללדה מקססססססססיממה
יפפה שלי מקווה שהכל בסדר, ושאתם "שוב חבריםם" חח
אווהבת אותך (:
איזהה מותקק!!
גם אני רוצה אחות קטנהה