ישששש
סוף סוף דבר שרציתי בו כבר לפני כמה שבועות היום יסתדר
לי אני כל כך שמחה!!
בנתיים שומרת על סודיות חעחעח בלי עין הרע הלוואי וזה ישאר ככה..
אני פשוט?
אוהבת אותה...
שמחה שהכל יסתדר לנו יאללה ביי לכם חח הייתי חייבת להוציא את זה 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
חופייייייייייייתתתתתת
אני שמחה בשבילך!!!...
זה מה שאני חושבת שזה?? 😮 😛
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 18/06/2007) חופייייייייייייתתתתתת
אני שמחה בשבילך!!!...
זה מה שאני חושבת שזה?? 😮 😛
אוהבת אותך
😁 😁 אוהבת אותך
לא יודעת על מה זה מדובר..
אבל לכל מה שזה קשור, רק תדעי שאני ממש שמחה בשבילך, מתוקה שלי..!!
הלוואי ותמיד הכל ילך טוב בחייך..ותמיד תחייכי ותהיי שמחה..!!
אני תמיד פה אם את רוצה לשתף.. 😁 חחח
אוהבת אותך המון..
מואהה
QUOTE (Irreplacable @ 18/06/2007) לא יודעת על מה זה מדובר..
אבל לכל מה שזה קשור, רק תדעי שאני ממש שמחה בשבילך, מתוקה שלי..!!
הלוואי ותמיד הכל ילך טוב בחייך..ותמיד תחייכי ותהיי שמחה..!!
אני תמיד פה אם את רוצה לשתף.. 😁 חחח
אוהבת אותך המון..
מואהה
חחח מתוקה אחת אוהבת אותך תודה אממי שלי מואאה
וואי את חזקה איך את לא נשברת ומספרת לנו???
מה אמא עשתה?
מזהההההההההההה?
למה לא אמרת לי באיייסי חכי חכי מחחר ...
אווהבת אווותך תפוזיית
אני לא יודעת על מה את מדברת
או מה הסיפור אבל כיף לראות
אותך ככה כשאת שמחה ומאושרת
מגיע לך מאמי שיהיה לך המון בהצלחה
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאסס ליאוררי שלי חעחעח
ותודה יפים שלי אוהבת אתכםםםםםםם 😊😊😊
QUOTE (hofit189 @ 19/06/2007) יאסס ליאוררי שלי חעחעח
ותודה יפים שלי אוהבת אתכםםםםםםם 😊😊😊
אני כל כךךךךךךךך שמחה בשבילךךך!!!
חופיתי אני כח כך שמחהההה בשבילך שהכל
יסתדר לך ואת שמחה. (:
חסר לך אם החיוך הזה ירד לך מהפנים, לא יהיה טוב חח.
3>