זה הורגג אותיי..איך לכולם אכפת ממך רק כשהם צריכים משו
וסתם ככה בחיים לאפחד לא יהיה אכפת..
גם לאנשים הכי קרובים לך, אם למישו מתחיל להיות "אכפת" תמיד יש מאחורי זה איזה אינטרס..
נמאס ליייי
גמלי מעכשיו לא יהיה אכפת מאפחד..!!
אני ינצל את האנשים לפי האינטרסים שלי...
כי ככה העולם עובד לא?
סוג של פריקה :\\
אוי יפה שלי!
מה קרה לך שגרם לך לחשוב ככה?!
זה לא ככה. העולם לא עובד ככה..
אז נכון שיש מקרים.. אבל זה חבל ושגוי לחשוב בצורה כזאת.
לי אכפת. באמת ואין לי כל אינטרס. אשמח לשמוע את מה שעל ליבך! :]
3>3>
העולם אומנם עובד ככה בהרבה מיקרים..
אבל יש אנשים שבאמת איכפת להם..
ואם תדאגי לתמוך באנשים בלי אינטרסים משלך הם ילמדו בסופו של דבר אותו דבר
הכל בעצם "עין תחת עין שן תחת שן"
קיצר...אל תתבאסי וכן יש הרבה מקרים של אינטרסים זה לא אמור להשפיע עלייך
ועל הרצון להיות בנאדם!
מה לעשות.. בני אדם כאלה.. קודם כל אגואיסטים..
אבל יש אנשים שאכפת להם ... אל תכלילי ותגידי כי רק בנאדם אחד או שניים מתייחסים אליך רק מאינטרס אז כולם כאלה..
תידעי פשוט במי לבטוח ותבחרי לך את האנשים שטוב לך להיות איתם ואת יודעת שבאמת אכפת להם ממך
זה מתאים לפורום מה שבראש מאמי העברתי
לגבי מה שכתבת לא כל העולם עובד ככה
יש גם וגם רק צריך למצוא את הטובים
החברים האמיתיים בחיים לא יתנהגו ככה
וגם המשפחה אני מאמינה שלא...
אל תתבאסי יש ויש צריך רק לדעת
עם מי להתחבר וממי לצפות...
מי שיהיה חבר אמיתי יהיה איתך בטוב וברע
בלי אינטרסים בלי רצון לקבל
אלא הוא ידע גם לתת לך ומזה יצא מצב שהוא יקבל...
ולגבי זה שתפעלי בצורה כזאת ממממששששששששש לאאאאאאא
"מה ששנוא עלייך אל תעשה לחברייך"
את צריכה להתנהג בצורה מגעילה כי יש אנשים שמתנהגים ככה?!
לא!!!! תהיי כמו שאת
רק ככה מעריכים אנשים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מכירה את זה,
פשוט אל תכניסי את האנשים יותר מיידי עמוק לחיים שלך,
עד שאת סומכת עליהם 100%
למרות שתמיד הם יכולים לפגוע ולהרוס
אני בטוחה שהכול יסתדר מאמי,
תנסי להמשיך הלאה למרות הכול
ותיהי את,אל תיהי מישהי אחרת,
אל תנסי להפוך להיות כמוהם
כי אלוהים אוהב אותך כמו שאת
ולא סתם הוא יצר אותך ככה..
תיהי את מותק!..
מקווה שהכול יסתדר לך
3>