אח של אחד מהשיכבה שלי נפטר,
עכשיו אמרו לי..
אנחנו לא בקשר, אני והוא
אבל יש דיבור פה ושם.
הוא עשה תאונה קשה, כולה בן 23. .
כזה צעיר .
אני עדיין בהלם. פשוט יושבת מול המסך ולא מעכלת . 😢
יהיה זיכרו ברוך .
הייתי חייבת לפרוק =/
יאאאאאאא אלוהים איזה עולםםם אכזררררר😢
כמהה כאב איך אנשים הולכים בגיל כל כך צעירר
דיי זה בלתי נתפסססססס
יהיי זיכרו ברוךךך
ומשתתפת בצערם של כולם😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואיי..:\
אלוהים.
משתתף בצער המשפחה 😢
יהי זכרו ברוך.
😢 😢 יהי זיכרו ברוך כל כך עצוב....
וואי מסכון =\
יהיה זכרו ברוך.
QUOTE (hofit189 @ 18/06/2007) 😢 😢 יהי זיכרו ברוך כל כך עצוב....
😢
QUOTE (_אורושה_ @ 18/06/2007) QUOTE (hofit189 @ 18/06/2007) 😢 😢 יהי זיכרו ברוך כל כך עצוב....
😢
😕 😢
כואב הלב =[
יהי זכרו ברוך.
צעירים הולכים על כלום!
כ"כ כואב😢
יהי זכרו ברוך !
איי צמרמורת 😢
זה כל כך עצוב
שאנשים ילמדו כבר להיזהר בכבשים
יהי זכרו ברוך
QUOTE (שנששן @ 18/06/2007) צעירים הולכים על כלום!
כ"כ כואב😢
יהי זכרו ברוך !
😢 😢
QUOTE (שנששן @ 18/06/2007) צעירים הולכים על כלום!
כ"כ כואב😢
יהי זכרו ברוך !
😢
עכשיו הוא למעלה אצל אלוהים