יאיאיאיאיאיאיאייאי!!!!
אני אחרייי הבגרות היה נחמדדד
אבל העיקר שעברררר והסתים לו עידן הלמידה חיחיחיח
מקווה שלכולםםםםםםםם היה טובבב
והיום יוצאים לחגוגגגג
וודקה שמפניה מה שלא יהיההה יהיה כיייייייייף
מאחלת לכם לעשות הרבה ככיייףףף
אז יאלללללללללללללללהההה
"כולם קופצים רוקדים.."
מור'צייי 😊
שמחהההה שזה נגמר בשבילכםםם 😊
לי יש עוד 2 בגרויות ואז גם אני אוכל לשמוחחח ..
חחחחחחחח איזו חמודה
איזה כיף לך מאמי אני שמחה בשבילך
שתמיד תהיי ככה מאושרת😊
תהני היום אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כןןן איזה כייף נגמרר היסטורייהה!!!
אבל יש לי עוד 5 בגרויות 😢
טטווטטייתת: בהצלחה לך בבגרויות האחרונותתת :]]
אבל תמיד צריכים לשמוחח לא משנה עוד כמה נשיאר חיחיחחי
נאפי: מורניייייייייייייייי אוהבתך מלאאאאאאאאאאא
אין על התגובות שלך חיחיחיח
מואההההה ענקיייית!!
ובקרוב אצלךךך..
מוריה16: לא נוראא ב-5 יעברו מהררר אבל בנתים צאו לחגוגגגגגגגגגג
יאיאיאיאייאי :]]
מור'צי 😊
איייייייין יותר היסטוריה ( :
מי מאווושר?
אה חעחעח
והשיר הולך
זה נגמר זה עבר חחחח
יש אני כ"ככ מאושרת שנגמררררר!
הייתה אחלה בגרות!
קלהה!!!!
ברוך ה' עברנו !
נשארו עוד 3 בגרויות וזהווווו
קולולוללולולולול איזה אושרררר !!
חח שמחה בשבילך מאמי
תהני היום (:
איזה יוווווופי יפה שלי שמחה בשבילך אוהבת אותך!!
חיחיחיחח כן היה קלההה ועבר העיקררר:]
איזה אושררררררררררררר
אוהבתכםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
מאמי שמחה בשבילךך....! 😁
ותהניי היוםםםםםםם 😊 😉
מואההה,אוהבת ליפזי 😁