נכון שחר ?
אז לא דיברנו כבר איזה שבועיים ... ורציתי לאחל לו חופשה נעימה שלא סתם נסגור את הקשר בריב ...
ותיראו ...
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
מה רצית ?
V.I.M, 6/18/2007 1:19 PM :
למה שלחת לי הודעה אתמול ?
V.I.M, 6/18/2007 1:19 PM :
חשבתי שאת כועסת עליי
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
רציתי לאחל לך חופשה נעימה
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
כדי שלא נסגור את הקשר בדרך רעה
V.I.M, 6/18/2007 1:19 PM :
ואת לא מדברת איתי ?
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
זה הכל ......
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
זה יותר מלא לדבר ...
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
הרבה יותר מזה ...
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
קיצר חופש נעים (:
V.I.M, 6/18/2007 1:19 PM :
רגע
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
ביי
V.I.M, 6/18/2007 1:19 PM :
יובל
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
מה ?
V.I.M, 6/18/2007 1:19 PM :
אולי נהיה ידידים ?
יובלה , 6/18/2007 1:19 PM :
תגיד לי אתה ...
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
איך אני יכולה להיות ידידה של מישהו ...
V.I.M, 6/18/2007 1:20 PM :
אני רוצה
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
שאני אפילו לא מסוגלת להסתכל לו יותר בעיניים ?
V.I.M, 6/18/2007 1:20 PM :
את עדיין אוהבת אותי ?
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
אני לא כלום
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
אין לנו קשר יותר
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
הוא נותק ברגע ששיקרת לי
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
שהפרת את ההבטחה שלך
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
אני בחיים לא יוכל לסלוח לך ...
V.I.M, 6/18/2007 1:20 PM :
למה שיקרתי
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
בחיים לא ...
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
אתה יודע לבד
יובלה , 6/18/2007 1:20 PM :
אין לי כח להיכנס לזה
יובלה , 6/18/2007 1:21 PM :
זה כבר מאחורי
V.I.M, 6/18/2007 1:21 PM :
אז נהיה רק דידים
V.I.M, 6/18/2007 1:21 PM :
ידידים
יובלה , 6/18/2007 1:21 PM :
אתה כבר מאחוריי ...
יובלה , 6/18/2007 1:21 PM :
לא !
יובלה , 6/18/2007 1:21 PM :
מה אתה לא מבין בלא ?!
יובלה , 6/18/2007 1:21 PM :
חופש נעים שחר *****
יובלה , 6/18/2007 1:21 PM :
ביי ..
V.I.M, 6/18/2007 1:21 PM :
ביי





