יואווווו איזה כיףף היהההה..
קניתי בגד ים חדש (כי סבתא טוענת- ויש בזה משו- שהגד ים שקניתי עם חברה פתוח מידי.. ורואים את כל הציצי..) והוא מאוד צנוע.. חחחחח (סתם, הוא פשוט גופיה ומכנסון.. לא רואים שביב של ציצי..)- והוא בצבעים שחור ובורדו..
וגםםם.. קניתי 4 חולצות.. (כולם אצל התופרת.. צריך לקצר שרוולים..)
וגםם.. גרביים חחח
וגםםם חצאית ג'ינס.. מזה יפה...
זהו😊
ועוד מעט אני ירד לים. אני ינסה לתפוס קצת צבע.
נמאס לי להיות לבקנית.
מותק,תתחדשי על הכול!
והעיקר
נהנת
תתחדשי מאמי שמחה שנהנת מגיע לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תחדשי מאמייי
ותהנייי המוןן
תתחדשיי מאמיי!
ושמחה שנהנת היום 😊
איזה חצאית ג'ינס?
מיני?
תתחדשי מותק
תחדששייי ותהני מלא מותק 😊
QUOTE (ילדונות_17 @ 18/06/2007) איזה חצאית ג'ינס?
מיני?
תתחדשי מותק
א. אנחנו דתיים בבית.
ב. יש לי רגלי פיל.
את באמת חושבת שאני ילך עם מיני?!
זה עד הברך.
חחח איזה כיף שופינג עם סבתא.!!
מקווה שנהנהת יפה שלי..ותתחדשי על הבגדים החדשים..!! 😊
אוהבת המון..
מואהה
חחח עוןשה חיים יפה לך :]
תהני ותחחדשי
חייים משוגעים 😛
תתחדשי מאמי
ו....תמשיכי להנות 😁