אחרייך אלך עד סוף העולם
אלחם למענך לבד מול כולם
אני מוכן לך לתת את חיי
בלעדייך אני לא ..
אחרייך עד סוף העולם
בלעדייך אני לא קיים
את צבעת לי ימים שלמים בצבעים
אתהכנסת לי אור ואושר לחיים
ולמענך אעשה את הכול
שאהבה הזאת תמשיך לגדול ולגדול.
אלחם לבד מול צבא עומד
מולם צועק 'בשם האהבה'
אחרייך אלך עד סוף העולם
אלחם למענך לבד מול כולם
אני מוכן לך לתת את חיי
בלעדייך אני לא ..
לא לא לא
כי בלעדייך אני לא
אין מצב שאת שם ואני פה
ולא מתפקד שאת לא לידי
את הכוח מאחור שתמיד דוחף אותי
אז תביני שאותך אני חייב
כמו בובי נשמה לא יכול לא מתקפד לא אין מצב
לוקו מאן אומר לך עכשיו שאותך לעד , לעד אני אוהב!
אחרייך אלך עד סוף העולם
אלחם למענך לבד מול כולם
אני מוכן לך לתת את חיי
בלעדייך אני לא ..
כי את השלמת את החלקים החסרים
את הארת את המקומות החשוכים
את היית כשנעלמו החברים
להרים אותי למעלה כשנפלתי על הפנים
אז אין מצב שעלייך אוותר
לוקומאן לא שוכח,לוקומאן תמיד זוכר!
אחרייך אלך עד סוף העולם
אלחם למענך לבד מול כולם
אני מוכן לך לתת את חיי
בלעדייך אני לא ..
אחרייך אלך.....
אני כל כך אוהבב אותההההה החיים שלייייי😊😊😊😊😊 😁 😁 🙄 🙄 😁 😁
פריקת אושר חח





