Oceans apart, day after day"
And I slowly go insane
I hear your voice, on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
how can we say forever
Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you
I wonder how we can survive, this romance
But in the end if I'm with you, I'll take the chance
Oh you can't see it baby
You've got me going crazy
Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you"
סליחה שזה באנגלית..:\
פשוט המילים כל-כך חדרו ללב שלי.. 😉
לא מבינה אנגלית מאמי סורי
אבל אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
(הבנתי כאילו פה ושם
אבל לא הכל חח)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/06/2007) לא מבינה אנגלית מאמי סורי
אבל אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
(הבנתי כאילו פה ושם
אבל לא הכל חח)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא נורא נשמתי,
תודה לך על הכול!..
אתרגם לך ת'פזמון רק אני אעשה לעצמי פאדיחות כי לא הכי טובה באנגלית במיוחד בתרגומים :
"לאן שלא תלך,לא משנה מה תעשה,
אני אהיה כאן,ואחכה לך
לא משנה כמה זמן יקח,או כמה הלב שלי ישבר
אני אהיה פה ,אחכה לך"
לא נראה לי הכי נכון,אבל השיר נגע בי ..כל-כך חזק,שאפילו באנגלית הבנתי את הרוב
אהההההההההה נשמע מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן מילים כל-כך נוגעות..:\
רק ההרגשה לא הכי מדהימה,כשאר צריך לחכות למשו שרוצים כל-כך
באסה..:\
לא כמו שחשבתי..:|:|
זה השיר של בריאן אדמס, כן?
מאמי נדבר כבר באיסי
אוהבת 3>
-חיבוק-
QUOTE (_קרנוש_ @ 18/06/2007) זה השיר של בריאן אדמס, כן?
מאמי נדבר כבר באיסי
אוהבת 3>
-חיבוק-
כן שיר כל-כך חזקק!
ומאמי,אני אדבר איתך באייסיי
אוהבתת מלאא3>
איממ גמאני לא מבינה אנגליש !
אבל אניי תמיד תמיד תמיד פה בשבילך את יודעת נכון?!
חיבוקיי ונשיקות!
QUOTE (שנששן @ 18/06/2007) איממ גמאני לא מבינה אנגליש !
אבל אניי תמיד תמיד תמיד פה בשבילך את יודעת נכון?!
חיבוקיי ונשיקות!
אוהבת אותך יפה של
**חיבוקי**
שנששןןן ?
חופיתייייי??
אוהבת אותכןן =]