ה' ישמורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
בחיים לא היה לי דבר כזהההההההההההההההההההההההההההההההההההה
איזה כ-א-ב-י-ם !!!!!
אתמול עשיתי הליכה, ואני במחזור
וממש ממש ממש ממש מ=מ=ש כאב לי כל הצד והגב
ועכשיו אני כמו נכה אני לא מצליחה לזוז !!!
עד שהצלחתי לקום מהמיטה ..
ממש כואב לי כל הגוף כשאני נושמת כואב לי בכתפיים ובצלעות
מה זה ? 😢 אני ימות?????? 😢
חחחחחחחחח אל תדאגי יפה שליי
לא מתים כל כך מההר ..
כנראה עשית כושר,
אחרי הרבה זמן שלא זכרת אפילו מה זה ..
וקרעת את עצמך ..
נתפסו לך השרירים ..
מה שכן..
את חייבת לאכול ולשלב את זה עם כושר..
אני לא זוכרת איך זה קשור לזה .. פעם המאמן שלי הסביר לי ..
אבל זה מונע מוות מהיר (:
חחח תרגישי טוב חייים יפפיים שלייייי
מקווה שישתחררו לך השרירים מהר 3>
מה למות!? חס וחלילהה!!
סך הכול הבאת את הגוף ללחץ מסוים
שהוא לא יכל לעמוד בו,
כי גם מחזור וגם הליכה וזה
לא נתת לו מקום לנוח,
בקיצור,מאמי יעבור,
אולי תבקשי ממישהו מסג',או קחי כדור להקלת כאבים?.
תרגישי טוב!...
אוהבת 3>
עם דניאל ורגינה
תרגישי טוב מאמי
לא, אני עושה הליכה כבר יותר מחודש כמעט כל יום ואפילו בפעם הראשונה שעשיתי לא כאב לי ככה ..
גם לי יש את הכאבים האלו שאני עושה הליכה לפעמים !
אל תדאגי מאמיי !
לא יקרה לךך כלום..
בטח נתפס לך שרירר, או שעשית פעולה לא נכונה
יום יומיים וזה יעבור לךך !!
אוהבת 3>
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 18/06/2007) לא, אני עושה הליכה כבר יותר מחודש כמעט כל יום ואפילו בפעם הראשונה שעשיתי לא כאב לי ככה ..
היות ואת גם במחזור,
לגוף נוצר לחץ מסוים
כנראה הוא היה זקוק למנוחה ואת יצאת להלילכה
וזה יעבור בובי,
תני לו זמן ,לכאב 😛
ותריגישייייי טוב
בדר"כ כשנושמים וכואב זה סימן להתקררות.
את בטח ככה בגלל המחזור יפה שלי אל תדאגי
חח תרגישי טוב מאמי!!
אוהבת אותך חיים 3>
חחחחחחחחחחחח תמותי?!
כל החיים לפנייך
אפילו המוות לא יהרוג אותך עכשיו😉
אוהבת אותך שירי תרגישי טוב
קחי כדור נגד כאבים ותשתי טוב
אממ אולי לא נשמת נכון ועם הלחץ
של המחזור זה יצר הצטברות גדולה של CO2
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/06/2007)
אממ אולי לא נשמת נכון ועם הלחץ
של המחזור זה יצר הצטברות גדולה של CO2
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וכי לא הלכנו הרבה .
גם לי כאב ראית ?
ועוד את במחזור אז היה לך קשה עם הכאבים \=
לא נורא אחנו נתחיל להקפיד
ותחזרי להיות בהמה כמו שהיית 😛
אוהבת אותך בובי
למווווות ?
שירושש מה זה השטויות האלה?
למות?! לעע בחיים לאאאא!!
יפה שלי אל תדאגי זה בגלל המחזור
אם יש לך כאבי מחזור תקחי כדור לכי לישון קצת ותקומי בלי כאבים
או שבאמת נתפס לך איזה שריר
יעבור
אוהבת אותך 3>
למות? אין מצב שאני יתן לך!!
אולי בגגלל המחזור יותר כאב לך קחחי כדור ותנוחי יפה אחת!