מה עןבר עליי ? :\
כל היום היה לי כיף עם עצמי
הייתי שמחה , צחקתי
היה לי מצב רוח מצחיק כזה ...
לא תביייינו
ופתאום הכל נהרס :[
אולי בגללו ?
בא לי לבכות
יש התקפות כאלה מאמי לפעמים
אחרי הרבה אושר בא גל בבום של עצב
אבל תוציאי את עצמך משם
תעשי משהו שאת אוהבת
ויהיה בסדר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי,אם כייף לך,את שמחה,יש לך חיוך על הפנים
למה להרוס את מצב הרוח בגללו?!:|
לא חבל? 😉
תמשיכי לחייך,גם כשרע וגם כשטוב
ויש תקופות מסוימות בחיים,אבל את כולן אנחנו עוברים..(=
מותר גם להיות עצובים מאמי ...
דברי איתו.. או תחכי לטלפון ממנו ..
אולי הוא יחזיר לך את השמחה לפנים, וללב .
אל תתביישי לדבר איתי אם את צריכה מישהו לדבר איתו מאמי (:
ממי !
זה קורה..
זה קורה לפעמים שאת מאושרת כמה ימים
ואז פתאום בבום נוחת עלייך עצב ענקי !!
מותר להיות עצובים אבל לא לשקוע בזה !
תהיי עצובה תבכי תתפרקי זה עושה טוב !
אבל אל תשכחי אח"כ למרות הכל
לחזור ולחייך !!
אוהבתת אותך ותמיד פה בשבילך !!
תודה לכולן ...
שניר , לא כדאי שאני אתחיל ... לטובתך
QUOTE (רגייי @ 17/06/2007) מאמי,אם כייף לך,את שמחה,יש לך חיוך על הפנים
למה להרוס את מצב הרוח בגללו?!:|
לא חבל? 😉
תמשיכי לחייך,גם כשרע וגם כשטוב
ויש תקופות מסוימות בחיים,אבל את כולן אנחנו עוברים..(=
איתה מילה במילה!