אני לא יודעת מה יש לי
אני רואה אותו וישר הלב שלי מתחיל לדפוק, ואני מתחילה לרעוד
הוא עבר לידי, ואמר היי וחייך אלי
רציתי שישאר 😢
אחרי חצי שעה נפרדתי מהחברה ולפני זה אמרתי לה הוא בטח יושב ומחכה לי מאחורי הפינה
התחלתי ללכת הגעתי למאחורי הפינה והוא ישב שם עם החבר, אכלו גלידה
אבל הוא היה עם הגב אלי 😢
כמה התאכזבתי
למה אני לא יכולה לבקש ממנו פשוט את המסן שלווו 😢 אוף אני ביישנית מידי
נששממה שלי...
אל תהיי עצובה.
קורה, ויקרה בטח עוד כמה פעמים.
את פשוט צריכה לאזור אומץ ולבקש.... מקסימום לא ייתן- מה ייקרה?
הפפסד כולו שלו- ושנינו יודעים את זה!!!!!
אוווווווווווווווהב אותך.
והתגעגעתי.. 3>
גם אני התגעגעתתתי
נעלמתתתתתת
בוא למסן I NEED YOU
כבר מדברים, למרות שפתאום נעלמת חחחח
חולה עלייייייךך😊
מאמי יעבור הזמן ואת תתגברי על הביישנות
זה לא כזה סיפור לבקש ת'אייסי שלו או ת'מסן
מקסימום לא ייתן.. באמת הפסד שלו !!
חחחח הקטע זה- שאין פה עניין של לא יתן
אני יודעת שכשהכרנו הוא גם ישר נדלק עלי...
(אני נשמעת שחצנית אבל אתם יודעים שזה לא...הוא הראה את זה ממש)
הקטע שאני לא יודעת איך לשאול אותו למסן שלו חחחחח ואני רואה אותו פעם ב...
והקטע המצחיק?! הוא גר 2 בניינים לידי ובחיים שלי לא ראיתי אותו ברחוב
גלו'ששש שליי אל תהיי עצובה נסיכה
תבקשי אולי אם יש לאחת החברות
שלך את המסן שלו אז היא תביא לך
ואם לא תקחי את האומץ ותשאלי אותו כמו גדולה
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אלוהים עד כמה שאת דומה לי..:\ פשוט בול אני!..
את יודעת מה למדתי מזה?..
אם זה פשוט לא יוצא,כנראה זה לא הזמן שלך לאהבה,או פשוט זה לא הוא מבינה?
אבל תמשיכי לקוות,אולי באמת יסתדר משו,
ואני מבינה את השמחה שהייתה לך בלב כשהוא חייך אלייך,זה כך-כך מדהים..
אל תתאכזבי,אולי בהמשך יהיה משו,זה יבוא
ואם זה לא הוא,
אז מישו אחר גלו'ש
אוהבת 33>
איייייזו מתוקה את ..
אני הייתי הולכת על זה ..
דוגרי?
זה רק יראה לו כמה את שווה ..
אין מצב שהוא מוותר על המסן שלך ..
תנסי ..
מה יש לך להפסיד ?
תחשבי כמה כיף יהיה להתסכל על זה בעציד להגיד כמה אומץ היה לך ..
חחח בכולנו יש את האומץ..
ומה לעשות?
לפעמים הבנות חייבות לעשות משהו ..
אחרת הבנים נרדמים בעמידה .
בהצלחהה יפפה שלי
אני סומכת עלייך שתעשי את הדבר הנככון
3>
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) איייייזו מתוקה את ..
אני הייתי הולכת על זה ..
דוגרי?
זה רק יראה לו כמה את שווה ..
אין מצב שהוא מוותר על המסן שלך ..
תנסי ..
מה יש לך להפסיד ?
תחשבי כמה כיף יהיה להתסכל על זה בעציד להגיד כמה אומץ היה לך ..
חחח בכולנו יש את האומץ..
ומה לעשות?
לפעמים הבנות חייבות לעשות משהו ..
אחרת הבנים נרדמים בעמידה .
בהצלחהה יפפה שלי
אני סומכת עלייך שתעשי את הדבר הנככון
3>
אני אומרת?!
לכי על זה..!
אין מה להפסיד !
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) איייייזו מתוקה את ..
אני הייתי הולכת על זה ..
דוגרי?
זה רק יראה לו כמה את שווה ..
אין מצב שהוא מוותר על המסן שלך ..
תנסי ..
מה יש לך להפסיד ?
תחשבי כמה כיף יהיה להתסכל על זה בעתיד להגיד כמה אומץ היה לך ..
חחח בכולנו יש את האומץ..
ומה לעשות?
לפעמים הבנות חייבות לעשות משהו ..
אחרת הבנים נרדמים בעמידה .
בהצלחהה יפפה שלי
אני סומכת עלייך שתעשי את הדבר הנככון
3>
מאמיי שלי אני אוהבת אותך המווון
אל תהיי עצוובה 😁
אני מסכימה עם דניאלוש אם הוא לא יוזם אז תעשי את את הצעד,
מה אכפת לך לנסות? 😊
בנות שלי תודהההה
אוהבת אתכן כל כך
פעם הבאה אני אבקש ממנו 😊😊😊
גלגלו'ששש שלי
כבר דברנו על זה 😛😛P:
אין לך מה להתבייש!!!
וניראה לי שאת לא עומדת בהסכם שלנו
אוואואואוא
אז יאלללה
ודברי איתי 😁
QUOTE (--בובית--10 @ 19/06/2007) גלגלו'ששש שלי
כבר דברנו על זה 😛😛P:
אין לך מה להתבייש!!!
וניראה לי שאת לא עומדת בהסכם שלנו
אוואואואוא
אז יאלללה
ודברי איתי 😁
חחחחחחחחחח חשבתי עליך ישר כשראיתי אותו
אוהבת אותך קוקי 3>
חח עם כל התגובות
אל תפסידי את זה😊
והוא לא יפסיד אותך!!! 😂