הוא רק הלך ואני כבר מתגעגעת
לכולווו!
לגוף המושלם שלו, לפנים שלו, לשיער [בראש] לקול שלו, לחיבוקים, לנשיקות ובכללי? לרגעים שלנו בייחד.. בימים האחרונים 😁
כ"כ אוהבת אותו
אוייי ה' מה יהיה?
אפשר להשתגע כךךך!
רק לפני 5 דקות הלך
אויש איזה כיף זה להרגיש ככה..
אהבה זה דבר מדהים
בהצלחה שיהיה לך איתו, אוהבת :]
צודקת 😁
ת' מותק
גמני אוהבת'ך
הודיה?
אני יותר ויותר שמחה בשבילך
ואי,באמת כל-כך כייף להרגיש מאוהבת
במיוחד שהאהבה שלך נמצאת איתך..=]
אוהבת אותך מאמי שלי
ת' חיימשלי 😁
גמני אוהבת'ך
אל תדאגייייי .. הוא עוד יחזור ! חחחחח 😛
אוהבת אותך בובההה
חחחח צודקת אבל עדיין הגעגועים האלה =)
גמני אוהבת'ך בייבי
כל כך שמחה שאת ככה😊
באמת
שיהיה לך רק אושר וטוב איתו😊