חחחחחחחחח
רק לעבור את הבגרות הזאתייייייייי
איאו ראית איזה מכוער הוא?
חחחחח
אה ותגידי......
את בעד פאן ערביות או מגמת פיצול?
ט'חחחח
זה היה מלחיץץ
איך נבהלתייייייי
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) חחח אלעד..
לא יודעת למה, אבל הצחקת אותי ..
חחחחח (:
ולכל מי שלא מבין,
הלמידה להיסטוריה, חירפננננננה אותייייייייייייי
כשתדעי תגידי לי...? 😁
חחחחח
הייתי בטוח נראה פה איזה טקס אשכבה למחשב ז"ל...
אבל זכינו ליציאה בשירה ובמחולות לחגיגת מותו של נאצר,
ולא סתםם- ב1970, ע"י התקף לב!
חחחח סתומממהה
חחחחחחחחחחח אורוש יפה שליייייי
דפקנו צחוק (:
ומורוושש..
חחחחחחחחחחחח הרסססססת אותיייייי
אלעדוש בטח שאני אגיד לך ..
חחחחח
חחח דייייייי חברים היום מסיימים עם זזה ..
אני לא מאמייננה
חחחחחחח נבהלתייייייי !!!!חחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
חחחחחח אין מה להבהל כל כך..
כולה נאצרר .. (: