תאמת?! נגמרה לי כבר האנרגיה
דיי מרגישה חסרת מוטיבציההה
אין לי כוחחחחחחחחחחח
אני אחרי 27 מתכונות+בגרויות ויש לי עוד 11!!!!!!!!!!!
דייייייייי אין לי כבר כוחחח
אני לא מוותרת ברור
אבל אני רוצה כמה ימים של חופש
ימים שאני לא צריכה ללמוד (או לעבוד!)
והוא, אהוב שליי מתגייס כל כך מוקדם
שבוע אחרי שאני מסיימת את הבגרויות (לא כולל מועד ב')
מזל שאנחנו נוסעים לנו לאילת לסוף שבוע...
מרגישה חלשה
רוצה רק לאכול לי משהו ולראות טלוויזיה
בלי דאגה אם אני אספיקקק, וכמה יש לי לעשות
אני יודעת שאלו צרות כל כך קטנות
פשוט אני מותשת
רמת האנרגיה שלי כל כך נמוכה
יש לי מחר בגרות, ורק היום התחלתי ללמוד
מזל שמגישים אותי על גבוהה...
מקווה לקלוט כמה שיותר
מזל שהיה את השישי שבת
ובוסף לכל, מרגישה שהתנתקתי מעולם
עכשיו זה רק לימודים ועבודה
קמה ב6 הולכת לעבודה, משם רצה הבייתה ללמוד וב10 נופלת למיטה
הרגעים היחידים של שקט זה איתו
מזל שיש לי אותו
מתגעגעת קצת לחברות
שרובן אגב מתגייסות יחסית מוקדם
אוךךך לא רוצה לסיייםםם
כמה שחושבים שרוצים לסיים
שמגיעים לרגע הזה לא רוצים
מתגעגעים לזה!!!
פריקה...
וטוב שפרקתי😊
חוזרת ללמוד!
מקווה שאני אצליח חח
בהצלחה למי שיש מחר את הבגרות בהסיטוריה
או אחר ... (כמו אושרית)
אוהבת אותכםםםםםםםםםם
חחחח ליאורוש מקסימה אחת אוהבת אותך לא נורא
לאט לאט נעבור גם את זה
התגעגעתי יפתי דברי איתי מואאאאאאאאאאאאה 😊
בהצלחה מחר יפתי..
ותהני באילת גם עם אהובך 😁
אוי מאמי מה זה לא אנושייי....
תהיי חזקה..
אין מה להגיד...
עוד קצת ( :
בהצלחה , אוהבת : )
ליאורי את מדהימה,
אני בטוחה שהתקופה שאת עוברת כרגע קשה.
אבל גם היא תעבור בעזרת השם, ובמהרה.
בהצלחה בבגרות מחר, מחזיקה לך אצבעות.
אוהבתתת.
3>
ליאורי שלי,
תזכרי שזאת תקופה
ואת תעברי אותה,אל תמהרי לשום מקום,קחי הכול לאט לאט
אני מבינה שאין כוח כבר לכולם
אז חייבים אפילו בכוח
ואז כשהכול יסתיים תגידי לעצמך :"עברתי את זה כמו גדולה ואני גאה בי"
אני בטוחה שאת חזקה מזה,
תאכלי הרבה כדי שתיהיה לך אנרגיה
תשתי מים בימים החמים האלה
ותחשבי על הסוף שבוע עם אהובך =]
אני רוצה רק את הטוב בשבילך
אוהבת אותך הכי בעולם
מואה..3>
מאמי שלי זהו לא נשאר עוד הרבה זמן
את תעברי את זה כמו גדולה
תהיי חזקה תתני את הפוש האחרון הכל יסתדר
זה קשה מאוד כי את גם עובדת
אבל את תסתדרי
אני סומכת עלייך ותמיד פה בשבילך
מאושרת בשבילך לגבי החבר
תהנו הכי בעולם ושיהיה לך את כל הטוב שקיים.
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אתן כל כך מעודדות ומדהימות
באמת שלא יודעת מה הייתי עושה בלעדי הפורום הזה באמת!!!
חופיתי שלייי התגעגעתייי
חייבות דיבור חחח, אוהבת אותך הכי שיש!!!!!!!
כריס, זה באמת לא נורלמי, רק לעבור את זה! אוהבתת3>
לידור, יפה שליי תודה על המילים המעודדות😊 באמת
עשית לי רק טוב על הלב!
אוהבתתת..
רגיי שליי😊 אני פשוט אוהבת אותךך, בזכותך יש לי כל יום חיוך על הפנים!
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך מלכה שלייי
מורני😊 מלאך שלייי תודה על הכול!
כל דבר בחיים אנו נעבור את זה!
העיקר להתמיד ולא לוותר!
אוהבת אותך הכי!!!!
QUOTE (limaori @ 17/06/2007)
רגיי שליי😊 אני פשוט אוהבת אותךך, בזכותך יש לי כל יום חיוך על הפנים!
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךך מלכה שלייי
ולמה לי יש כל בוקר חיוך?
בזכותך
כי אני פשוט אוהבת אותך
ושמחה על היום שהכרנו =]
אוהבת אותך נשמה שלי!
ותיהי בטוחה
שאת תעברי את התקופה הזאת
כמו גדולה
תאמיני בעצמך
אוהבת אותךךך תמידדדדדד נסיכה מדהימה שלי
בהצלחה יפה שלי
ובאמת אין מה להישבר ולוותר בסך הכל לא נשאר הרבה
אז אוהבת אותך מלא
ושוב מלא בהצלחה 😊
להירגע.. הכל יהיה טוב !!!!!!!!!!
העיקר שהוא איתך ואת תראי שיהיה בסדר גמור 😊
בהצלחההה מאמי גם לך בבגרות מחר !
לאב יווווווווו ונשיקות !
אוךךך לא נכנס כלום בראש
מקווה שמחר אני אצליח קצת=\
תודה לכן יפות שלייי
אוהבת אותכן הכיייייייי😊
מאמי,לאט לאט
קחי שוקולד זה נותן אחלה ריכוז!..
קחי את עצמך ביידים ותכריחי אותך ללמוד!..בלי מכות אבל 😛
בהצלחה מדהימה שלי!..
אני יותר שאת תצליחי!
מואהה 3>
רגיי שליי תודה מלאך שלייי
על הכול!!!!!!!!!!!
אני פשוט אוהבתת אותךךך!!!