כאילו מההההה
שבוע לפני החופש הגדוווווווול
ושוב קטיושות בצפון :|
יואוווווווווווווווווווווווווו! כוסאמממממממממממממממממממממממממק
יאוו בדיוק ראיתי בטלוויזיה,
אלוהים ישמור!..
רק שה' ישמור עליהם שם מכל רע!..
שכולם יהיו חזקים!!..
😢 פשוט עצוב המצב שהמדינה הגיעה אליו
אוף 😢
שה' ישמור עליהם!
😢 😢 בדיוק עכשיו ראיתי באינטרנט=\ 😯
באמת?
נכנס לראות עכשיו באנטרנט..
זה כל כך עצובב
נמאס כבר \מזה
תנו לחיות בשקט!!
QUOTE (רגייי @ 17/06/2007) יאוו בדיוק ראיתי בטלוויזיה,
אלוהים ישמור!..
רק שה' ישמור עליהם שם מכל רע!..
שכולם יהיו חזקים!!..
😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
פאקק לא..
מה כבר קרה?!
הלכתי לישון התעוררתי, באתי למחשב פתחתי נענע רואה את המילה קטיושות!
פאק כאילו מה?!שוב פעם הלך הקיץ, שוב אנים הולכים להיהרג?!😢
מקווה שלא נגרר למחלמה
הדבר האחרון שהמדינה הזאתי צריכה זה מלחמה
וזה כל כך לא נקלט רק אתמול בהייתי בקריית שמונה..איזה מפחיד..