אעאעאע....
רביעי חמישי שישי שבת + ראשון היום!!
אני ואהובי ישנו ביחד פעמיים אצלו ופעמיים אצלי....
כל כך כיף היה מוווווושייי מושלםםםםםםם 😊😊
וחבר שלו ידיד טוב שלי דיבר איתייי...
ואמר לי חח איך סהר אוהב אותך אמרתי לו "אני יודעת חעחעח"
הוא : "חופית אני רציני השבוע הוא התחיל לדבר על זה ואמר "
בובי: "איך אני אוהב אותה נישבע לך אחי , שום דבר לא חסר בה
מצחיקה מתוקה כזו אני פשוט מאוהב בה..."
אני " אהאהא רציני? חחח כפרעליו איזה שלמות מאוהבת בו "
הוא " כן אבל גם תסתמי ואל תפתחי את הפה הגדול שלך " 😁
אז אתמול בלילה ישבנו בגינה שלי ב 3 בלילה היה משעמם עשינו צחוקים
אז הוא אומר לי : איך אני אוהב אותך את מצחיקה אין מת עליך"
חח כי התלחתי טיפה להתחרפן ולהציק לכלב שלי חחחח
אז אמרתי לעצמי חעחעחעח איני יודעעעעעעת חחחח סתם כפרעליו..
התחרפנתי אל תתיחסו אני פשוט
מאוהבת
מאוהבת
מאוהבת
מאוהבת
😊😊😊😊😊
הרגשה כל כך כיפית מאחלת לכל אחד מכם 😊
אוהבת אותכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מאווווווווד 😁 😁
"אוווווו...אווווו..אהבה פתאום היא מתפרצת,כמו להבה..."
שמחה בשבילך מדהימה שלי,
כמה טוב שאת מאושרת..ואת יודעת למה אני מתכווונת..!..
שכל יום תיהיי מאושרת ככה בזכות אהובך!
כרגע שתינו מאושרות 😛
מואהההה.. 😊
יאאא חופי
שמחה בשבילך יפה שלי
הכי כיף לך שיש לך אחד כזה
הרבה אושר ואהבה הכי חשוב 555
יאאאא חופיתתתתתת??? 😛
איך אני שמחהה בשבילךךךךךךךךךךךךך 😉 😂 😁
שתמידד תהיי ככככהההה כול הזמןן ....מאושרת,מאוהבת,שמחה...! 😁 😊 😊
שיהיהיה לכםם כול הזמן ככהה,הרבה הרבה אהבההה ושמחההה.....!!! 😊 🙄 😎
בלי עין הרעעע...טפו טפו טפו....!!!! 😊 😊 😊
אתם מדהימים ביחדדדדדד!!!! 🙄
מואהה אוהבת מלא ליפזי חיחיחיח!! 😊 😛
אני שמחה בשבילך!!
שכל יום תקומי עם חיוך על הפנים
ותשכבי לישון עם חיוךך
אוהבת אותך המוןן
חחח
איזה דו שיח חח
שמחה בשבילך!
QUOTE (רגייי @ 17/06/2007) "אוווווו...אווווו..אהבה פתאום היא מתפרצת,כמו להבה..."
שמחה בשבילך מדהימה שלי,
כמה טוב שאת מאושרת..ואת יודעת למה אני מתכווונת..!..
שכל יום תיהיי מאושרת ככה בזכות אהובך!
כרגע שתינו מאושרות 😛
מואהההה.. 😊
תודה יפה שלי ואני שמחה שגם את מאוווווושרת 😛 😛
אוהבת אותך!!
מירבי מאמי שלי תודה אוהבת'ך!! 😂
ליפזי חחחח תודה יפתי אוהבת אותךךךך איזה כיפי חחעחעח מוואאה 😎
טניה תודה יפתי אוהבת מלא :]
אתי חחחח תודה מתצוקה אחת :]
"בובי: "איך אני אוהבת אותך נישבע לך אחי , שום דבר לא חסר בה "
חופית ניראה לי שהתבלבלת כתבת אוהבת במקום אוהב ואותך ניראה לי שהתבלבת במקום לכתוב אותה צודקת?
חח אייי איזה כיףף להרגיש ככה אה?
להסתכל עליו...ופשוט להביייין שאייין הוא החיים שלך ( :
מאווושרת בשבילך יפתי
אחחח אדם?!אני מתגעגעגעגעת 😢
חחח מאושרת בשבילך מתוקה (:
מגיע לך את כל הטוב שבעולם, שיהיה לכם המון בהצלחה.
3>
מאושרת בשבילך מאמי
אוהבת אותך מאוד יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (אתינג @ 17/06/2007) "בובי: "איך אני אוהבת אותך נישבע לך אחי , שום דבר לא חסר בה "
חופית ניראה לי שהתבלבלת כתבת אוהבת במקום אוהב ואותך ניראה לי שהתבלבת במקום לכתוב אותה צודקת?
😊 חחחחחחחחחחחחח מרוב שכתבתי מהר התבלבלתי חחחחחחחחחחחחחחח
כריסי אוהבת אותך מאמי תודה..
איתך יהיה בסדר לא לדאוג..
לידורי תודה מתוקה שלי..אוהבת3>
נאפי תודה יפתיייי אוהבת 😊
כל כך כיף לי לשמוע שאת ככה
עושה לי רק טובבבב
העיקר שתהיי מאושרתת
כל כך מגיע לך את זה!
מגיע לך את הטוב שבעולם!
אף פעם אל תהיי מבואסת
אוהבת אותך הכי הרבה שיששששששששששששש
QUOTE (hofit189 @ 17/06/2007) QUOTE (אתינג @ 17/06/2007) "בובי: "איך אני אוהבת אותך נישבע לך אחי , שום דבר לא חסר בה "
חופית ניראה לי שהתבלבלת כתבת אוהבת במקום אוהב ואותך ניראה לי שהתבלבת במקום לכתוב אותה צודקת?
😊 חחחחחחחחחחחחח מרוב שכתבתי מהר התבלבלתי חחחחחחחחחחחחחחח
כריסי אוהבת אותך מאמי תודה..
איתך יהיה בסדר לא לדאוג..
לידורי תודה מתוקה שלי..אוהבת3>
נאפי תודה יפתיייי אוהבת 😊
הממ כן כנראה 😕
QUOTE (limaori @ 17/06/2007) כל כך כיף לי לשמוע שאת ככה
עושה לי רק טובבבב
העיקר שתהיי מאושרתת
כל כך מגיע לך את זה!
מגיע לך את הטוב שבעולם!
אף פעם אל תהיי מבואסת
אוהבת אותך הכי הרבה שיששששששששששששש
תודה יפה שלי אוהבת אותך!!!
הלוואי והכל יסתדר לגבי מה שסיפרתי לך לא יכולה עוד