מבריז לי.
ארררררררררררררר.. ואני ביטלתי תוכניותתת!!
ועכשיו אני גם לא אשתזף כי אין לי עם מי ללכת ליםםם!!!
אוףףףף!!
נצלןןןן!! מפגר!! שונאת אותווו..!!
קרציה!
אוףףףף.. איזה מעצבן הוא!!
ויופי שאני באמת צריכה לתפוס אותו כדי שיודיע לי.
הוא אפילו לא התקשר!!
אני התקשרתי ואז הוא אמר.
אחרי שהוא התעצבן שהתקשרתי באמצע שיעור!
כאילו, אפילו הודעה לא כילת לשלוח?!
מפגררררררר!
חח תלכי לבד - גם טוב
יאווו שימו לב , לכללל אחת מאיתנו יש איזה אקס שפשוט לא יוצא מהחיים אה?חחח
חח תלכי לבד - גם טוב
יאווו שימו לב , לכללל אחת מאיתנו יש איזה אקס שפשוט לא יוצא מהחיים אה?חחח
ואני עוד התלהבתי שיש 2 תגובות... חחח
אממ, צודקת. לכולנו יש את האקס המעצבן.
כלומר, כולנו עושות טעויות..
חחח שילךךךךךךךךךךךךך...
תשתזפי לבדייי 😊
^^!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מבאס לבד.
מחר אני ילך לבד.
מבאס שאני ילך עכשיו לבד.
כשסבתא תתעורר היא אמרה שהיא תבוא איתי לקניון ונחפש בגדים..
(נתחיל את החיפושים של מחר היום..)
איזה מאמי היא. ויתרה על הברידג' שלה של הלילה בשבילי..