בניגוד לאשכולות שפתחתי שישי-שבת
המצב השתפר
נכון עברנו דירה.?.
כשהגעתי לדירה,הרגשתי פתיחת דף חדש בחיים שלנו,
ואנחנו עברנו עם המשפחה דברים שאני בחיים לא חשבתי שנעבור אותם,ואני מאחלת את זה רק לאויבים שלי,לאותם אנשים שגרמו לנו להיות במצב הזה,מקווה שהגלגל יחזור אליהם ובגדול
ונכון שהמשפחה לא תמכה בנו? פתחתי אשכול ביום שישי
אבל יודעים מה?? 😉
א-ל-ו-ה-י-ם תמך בנו!!!...
הדברים מתחילים להסתדר בצורה מדהימה,הודות לאלוהים
גם בלי העזרה של הקרובים אנחנו מסתדרים
אימא שלי התקשרה להגיד לי שהכול מסתדר,כי היום הודיעו לה,
ואבא שלי שמח
ואני- כל-כך מאושרת שהם שמחים
כי חיכנו לזה הרבה מאוד זמן,בסביבות שנתיים
ובאמת פתחנו דף חדש לחיים שלנו
דירה אחרת,
אווירה אחרת
חיים אחרים
תודה לכל אלה שתמכו בי,מודה לכם מכל הלב
אוהבת אותכם כל-כך!..אתם המלאכים שלי!..תודה תודה ושוב ? תודה! 😛
חח מקסימה מקסימה מקסימה..
אני שמחה שאת מאושרת יפה שלי אוהבת אותך!
QUOTE (hofit189 @ 17/06/2007) חח מקסימה מקסימה מקסימה..
אני שמחה שאת מאושרת יפה שלי אוהבת אותך!
אני מקסימה?
את מקסימה יפתיייי!!
ותודההה =]=]
אוהבת אותך הכי בעולם
5555 רק תראי שהכל בסוף הוא לטובה
ומסתדרים בכוחות עצמנו
מאחלת לך את כל הטוב שבעולם
ושמחה בשבילך נסיכה
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE שמחה בשבילך
😊
אני לא ממש יודעת מי מה , אבל שמחה שזה עבר ואת מאושרת D;
נסיכהההההה שלייי!
הזמןן עשה את שלוו ומהר מאוד נכון?!
שמחהה שהכלל הסתדר!!!!
את מדהימהה !
ומגיע לךך הכי טוב !!
אוהבת אותך !
מאמי אני ממש שמחה בשבילך , זה הכי מגיע לך את מללללאך פשוט ( :
אני?! פשוט מאושרת בשבילךךך
תמיד בא הטוב
וכל כך מגיע לך ולמשפחתך
שכל יום תהיי מאושרת
וכל חייך יהיו ככה
אוהבת אותך הכי!!!!!!!!!!
פשוט מאושרת בשבילךךך
תמיד בא הטוב
וכל כך מגיע לך ולמשפחתך
שכל יום תהיי מאושרת
וכל חייך יהיו ככה
אוהבתתת המוןן
מדהימות שלי,יפות שלי?
תודה רבה לכן
אוהבת אחת אחת!...
מצטערת שאני לא יכולה באמת לספר מה קרה,
כי זה סיפור של 3 שנים,זה מלא בלאגנים
וכל זה רק בגלל 300 שעות בטעות!..אתם קולטים!?
כאילו פאקק..
300 שקל ומאז הבלאגן לא נגמר..:\
זה בתי-משפט,הוצאות לפועל וכאלה..
עברתי 3 שנים ממש קשות,לא סתם קשות,
זה שנים מזעזעות
אבל אלוהים היה איתנו תמיד
אוהבת אותכןן מתוקות ..(=
יפה שלי?!?!?
אני הכי מאושר בעולם בשבילךךך
אוהבת אותךך המוןן
שכל יום בחיים שלך תיהיי מאושרתתת
QUOTE (טוניטה @ 17/06/2007) יפה שלי?!?!?
אני הכי מאושר בעולם בשבילךךך
אוהבת אותךך המוןן
שכל יום בחיים שלך תיהיי מאושרתתת
טנקס בובי,
מכל הלב!..
אוהבתת אותךך מאמי שלי