אז ככה: היום היה לי יום כיף עם סבא.. והלכנו לארוחת בוקר ביחד.. היה טעיםםם.. (סבתא הייתה בחוג ציור.. חח) ואז הלכנו לטייל בעיר.. וקנינו דבריםםם 😁
פירוט:
טייץ אדומים (ממש חמודיםםם.. הם כזה שלושת רבע על הרגל, ויש למטה תחרה.. )
טייץ שמגיעים לברך- בצבע תכלת כזה בהיר.. כנראה אני ילבש את זה מעל הבגד ים שלי. כי הבגד ים שלי הוא תחתון וגופיה.
עיפרון מהמם ממש לעיניים, בצבע כחול זועק כזה. מהמםםם.. ומחדד לזה. (כי לא היה להם את הצבע הזה בעיפרון לא מתחדד)
אממ, 10 תחתונימים,
ארנק שחור כזה, עם פרחים. זה יפה. אבל מוזר קצת.. כאילו, זה ארוך, ואני בדר"כ לא אוהבת ארוכים.. אבל זה נחמד..
ו3 זוגות גרביים.
אחרי השופינג חזרנו הבייתה, ושכחנו לקנות ניקורט בשביל סבא שלי.. ומשקפי שמש בשבילי.
ואז גם סבתא שלי ראתה את הטייץ.. והיא אמרה שחבל שקנינו רק 1 מכל סוג. אז היא אמרה שאחרי שנאכל צהרים, אנחנו צריכים (בפקודה..) ללכת לחפש עוד...
אז זהו. ומחר אני הולכת לקנות בגדים עם סבתא שלי 😁
חעחעחע
איזה סבא וסבתא קוליםםםםםםםםםם חחחח
איזה כיפפיי לך חחחח תתחדשי מאמי תמשיכי לעשות חיים...
אה יש להם גם אינטרנט 😁 ?
ברוררררר..
סבתא מזכירה של הקהילה שלהם.. (משרה מלאה..)
וסבא שלי עובד במחשבים (לשעבר..)
וחוץ מזההה.. הם מתורבתים מאוד 😂
והם אומרים להוסיף שהם לא כאלו זקנים (הם באמת לא..)
(אגב, סבא שלי היה הרואה חשבון של אלטון ג'ון.. היום הוא סיפר לי מליון סיפורים מכשהוא עוד עבד באנגליה.. הייתי בשוק.. איזה עשירים הם.. ובכלל לא ידעתי.. הוא היה טס כל הזמן- באותה תדירות שאני נוסעת באוטובוס..)
ואי סבתא וסבא מדהימים!!!!!!...=]
שמחה בשבילך
ותתחדשי על הכולל!...=] =]
חחחחח אייזה כייף 😊
אחלה של סבא וסבתא...
😊 😊 😊
אוווווווווווהבת
-רעות-
יא איזה כיף לך עם סבתא וסבא
גמאננננני רוצה חחח
שמחה שאת נהנת ;]
ותתחדשי על כל הדברייייים #!~
תודה כולם😊
עכשיו ירדנו לעיר שוב 😉
קנינו עוד 3 טייץ קצרים בשבילי (שחור, ורוד וירוק..) אז עכשיו יש לי 4 (מקודם קניתי תכלת..)
ועוד 2 טייץ שלושת רבע.. (לבן וכחול) אז יש לי 3 (מקודם קניתי אדום)..
סכ"ה- 7 טייצים😊 אני אוהבת.
וגם, קנינו 3 חולצות לסבא שלי 😁
וגם, אני לא רוצה שאחיות שלי יקנאו בטייץ (מתאים להם.. בעיקר לאחת.) אז קניתי להם גם טייצים. אבל בקנות קניתי 2 לאחת וכלום לשניה.. (חשבתי שיש אחד במידה של כל אחת. וקניתי בטעות 2 לקטנה..) אז מחר אני ילך לקנות לשניה 2 שיהיה לה כמו לאחותי הקטנה
חחחח איזה חמודדדים :]]]
תתחדשי בובה !
איזה סבתא וסבא מתוקים..!!!
מקווה שנהנת איתם היום מתוקה שלי..ותתחדשי על הבגדים החדשים..!! 😊
אוהבת המון..
מואהה