תגידו, ידעתם שלא מקבלים תעודות?....
😁 😁 😁 😁 😁 😁
כןן ברור
כבר פתחו אשכול כזה
בפורום בתי ספר..
באסה,רציתי לדעת ציונים
טוב לא משנה,העיקר לדעת את ציוני הבגרות
להההההההההההההה
מי אמר???
עכשיו ספריות בצפר לא יוכלו להפחיד אותנו שאם לא נחזיר ת'ספרים לא נקבל תעודות חה חה חה
חח כן זה היה ידוע ממזמן ....
QUOTE (apchi @ 17/06/2007) עכשיו ספריות בצפר לא יוכלו להפחיד אותנו שאם לא נחזיר ת'ספרים לא נקבל תעודות חה חה חה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛
זה מתאים לפורום בתי ספר מאמי
ויש על זה כבר אשכול
ננעל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*