יא זה כל כך יפה:]
איזה עצוב... =\
תודה שהבאת אתי..
יאה יש לי דמעות בעיניים!
זה כל-כך נכון
וכל-כך מרגש
תודה מאמי שהבאת =]
מכירה ומצטרפת לתגובות שמעלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי יפה ומרגש.. זה סיפור אמיתי?
איזה יפהההה ומרגש!
תודה מממי !
יאה יש לי דמעות בעיניים!
זה כל-כך נכון
וכל-כך מרגש
תודה מאמי שהבאת =]
בכיף!
ולא יודעת אם זה סיפור אמיתי..