מנסה, מנסה להמשיך
לשכוח ממך..
אתה טועה, אתה טועה.
ולא תחזיר מה שהיה
איתך... :\\
כי כבר אין לי כוח לוותר, לא להיזכר
אין לי כוח לשקר כשאתה חוזר
אין סיבה..
לחזור שוב אליך, לשקר לעצמי
אני כבר יודעת מחר אתה לא תאהב אותי
בשבילך, בשבילך לא מספיק
כלום לא עוזר
ל=ה=ש=ת=נ=ו=ת...
להשתנות, להמשיך, לא לוותר
זוכר...?!
כי כבר אין לי כוח לוותר, לא להיזכר
אין לי כוח לשקר כשאתה חוזר
אין סיבה..
לחזור שוב אליך, לשקר לעצמי
אני כבר יודעת מחר אתה לא תאהב אותי
למה הוא עושה לי את זה?!
לא רוצה ללשקר לעצמי..😢
אבל הרגש חזק ממנייייי !!
אופייייייייי...
הלכתי ללמוד להיסטוריה..
מקווה להצליח ללמוד !
*פריקה*
שני שלילייל?!
נכון הרגש הרבה יותר חזק מאיתנו,הוא נלחם בנו וגורם לנו לכאב ולזכור דברים שאנחנו לא רוצים
אבל,
את?
חזקה,תלחמי בשבילך
תלחמי למען האושר שלך,
למען החיוך שלך
למה להיות עצובה,בגלל מישהו
שלא מעריך את כל האהבה שיש לך כלפיו?
את מדהימה,
תמשיכי הלאה,תנסי פחות לחשוב,
תנסי פחות לדבר עליו,
פשוט תמשיכי,כאילו הוא לא קיים בחיים שלך
כמה שזה קשה
אבל תעשי דברים שאת אוהבת,דברים שגורמים לך לחייך רוב היום,
תחשבי כמה טוב זה להיות שמחה ,מאושרת
ולא לחשוב על מישו שלא מעריך את אהבתך!
אז מתוקה,קחי כוחות,תמשיכי הלאה,
החיים ממשיכים ביחד איתך
אוהבת אותך מלא מלא מלא נסיכה מדהימה שלי
בהצלחה בהיסטוריה..😛
רגי שלי?!
אני שמחה..
אני לא אומרתת שלא ששמח לי וטוב לי..
אבל הוא בא
וטועןןןן שהוא אוהב אותי !
ואניי לא רוצהה לשקר לעצמי ולהאמין שזה נכון !
אניי לא רוצה להיפגע ממנו שובב !
הואאא,הואא כזה מעצבן אוףף!!
אני מחזיקה את עצמי ולא אומרת לו
שאני אוהבת אותו !
ממש מחזיקה את עצמיי !!!
תודה מאממממי..!
נקווה שנצליח בע"ה..!
אוהבת אותךך מלא!
מה?הוא חזר אלייך!..
ואי..
אולי זאת ההזדמנות?.
מאמי,אל תגידי עדין שאת מרגישה אליו עוד דברים ואהבה
פשוט תראי איך הוא מתנהג אללייך
ובאמת עד כמה הוא רוצה להשיג אותך שוב..מבינה?
תני לעצמך זמן להבין גם מה את רוצה רוצה מהאהבה הזאת
על מנת לא להיפגע שוב מבינה?
קחי ת'זמן שלך,תביני מה באמת יהיה ההשמך
ואז תראי
כמה הוא רוצה ועדין נחוש בדעתו להיות ביחד
בהצלחה מתוקתיייי
QUOTE (רגייי @ 17/06/2007) מה?הוא חזר אלייך!..
ואי..
אולי זאת ההזדמנות?.
מאמי,אל תגידי עדין שאת מרגישה אליו עוד דברים ואהבה
פשוט תראי איך הוא מתנהג אללייך
ובאמת עד כמה הוא רוצה להשיג אותך שוב..מבינה?
תני לעצמך זמן להבין גם מה את רוצה רוצה מהאהבה הזאת
על מנת לא להיפגע שוב מבינה?
קחי ת'זמן שלך,תביני מה באמת יהיה ההשמך
ואז תראי
כמה הוא רוצה ועדין נחוש בדעתו להיות ביחד
בהצלחה מתוקתיייי
אני מקווה שיהיה טוב בע"ה..
ובאמת נראה אייךך הוא מתנהג..
ואם הוא אמיתי או שסתם משחק בי שוב!!
יהיההההה טובב בע"ה ייהיה טוב!!
תודה מאמיי שליי !
אין על מה נשמה שלי!...
אל תמהרי,תחשבי פעמיים לפני כל דבר שאת עושה בנוגע אליו,
אני בטוחה שהכול ילך לפי הדרך הנכונה..=]
בלי פניקה בלי לחץ
הכול ביידי האל =]
אוהבת אותך
ווכאן בשבילך
טוב את יודעת את זה..😛
חחחחח את מדהימהה נסיכה שליי !!
ואני יודעתת שהדרך שאני אבחר..
היא הטובה ביותר
גם אם זאת תהיה טעות..
הריי מטעויות לומדים לא?!
וצריך לקחת סיכונים פה ושם!!
אוהבבבבבבבתתת אותך מלא ותודה ענקית!!
בבקשה
אוהבת אותך הכי הרבה בעולם
שני מאמי שלי יצא לנו הרבה פעמים לדבר על הנושא שלו מקווה
שאת תחליטי את הטוב ביותר בשביל עצמך..
אוהבהת אותך יפתי