לגמרי חסרי חיים..
עשו לי את זה פעם.
כ"כ נפגעתי.
(בעיקר כי ידעתי מי זה..)
אבל קחי בחפיף.
תכלס- חסרי חיים.
וכנראה שהם גם לא מי יודע מה טובים/נחמדים/חתיכים..
כי עובדה שהם לא מקבלים מין בכלל..
כי מי נואש עד כדי כך ללכת לזונה?!
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 17/06/2007) חחחחחחחחחחח תאכלס?
היה משעמם בלעדיהם.
לא היה על מי לצחוק (:
חחח תכלס^
ויש לך מעריצים סודיים למי אכפת?;P
חחחח ראסמי אמור להחמיא לי
חחח או שלא?😁
בקיצור...בידווור
חחחחחח באמת חסרי חייםםם...
עזבי אותםםםם על תתייחסיי מאמושש..
חחחחחח
תהרגו אותי, אבל דווקא אהבתי את השיחה XD
קרעעע אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רציני שהכי כיף לעבוד על אנשים בטלפון,
אבל לא כיף שעובדים עלייך..חחחחחחחח
יאאללהה, קקחי באיזי😊
זה רק אומר שאת כוסית ושרוצים אותך
חחחחחחחחחחחחח
אנשים משועממים...😊
איזה סתום אנשים חסרי
חיים נשבעת לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshri_Ok @ 17/06/2007) חחחחחח
תהרגו אותי, אבל דווקא אהבתי את השיחה XD
קרעעע אותי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רציני שהכי כיף לעבוד על אנשים בטלפון,
אבל לא כיף שעובדים עלייך..חחחחחחחח
יאאללהה, קקחי באיזי😊
זה רק אומר שאת כוסית ושרוצים אותך
חחח זהו זה לא שנעלבתי..
תכלס לא מזיז לי במיוחד חח יהיה בסדר
תודה אושרי 😁
היום שמתי את הפלא על שקט בלילה 😁