בוווווקר אור 😁
גיליתי שזה לא סתם פורום [X
ורציתי לשתף אותכם חחח
לכם אני בטוחה שזה לא חדש
אבל אני די חדשה והיה בא לי להגיד לכם
אתם מ ק ס י מ י ם !!!!
כל אחת ואחד מכם # ;P
איזה מתוקה מאמי..
איממ ואת אכן צודקת..
הפורום הזהה?! הוא לא פורום רגילל!
הוא הפורוםםםםם הכי מדהים בעולם!
כל האנשים פה כל כךך חמים ואוהבים !
ואניייי אוהבת אותםםםםםם !!!
את כולם !
וגם אותך😊
תהניייי פה מאמיי !!
ובוקרררר טובב..!
שבוע מקסיםםםםםם לכולםם !!
איזה מקסימה!.. =]
באמת הפורום הוא מדהים
שיהיה בוקרר טוב לכולם
תחילת שבוע מעולה
עם מלא הפתעות
ואנשים!?!?
עוד 3 ימים חופש? אתם קולטים ???? 😊 😊
QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) איזה מקסימה!.. =]
באמת הפורום הוא מדהים
שיהיה בוקרר טוב לכולם
תחילת שבוע מעולה
עם מלא הפתעות
ואנשים!?!?
עוד 3 ימים חופש? אתם קולטים ???? 😊 😊
רגי ממי..
איזה חופש..
נשארו לי עוד 3 בגרויות
ועוד מועד ב' מתמטיקהההה..!
בעעעעעע
ועוד 5 ימים יש לי יומלדתתתתת😊
זהה מהה ששמח לי חחעחחחחחח
QUOTE (שנששן @ 16/06/2007) QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) איזה מקסימה!.. =]
באמת הפורום הוא מדהים
שיהיה בוקרר טוב לכולם
תחילת שבוע מעולה
עם מלא הפתעות
ואנשים!?!?
עוד 3 ימים חופש? אתם קולטים ???? 😊 😊
רגי ממי..
איזה חופש..
נשארו לי עוד 3 בגרויות
ועוד מועד ב' מתמטיקהההה..!
בעעעעעע
ועוד 5 ימים יש לי יומלדתתתתת😊
זהה מהה ששמח לי חחעחחחחחח
כן ברור גם אצלי יש עוד 3 בגרויות
ועוד 2 מועדי ב'
אז עד ה 16 אין לי חופש
אבל סוף סוף זה להיות בבית,לקום בשעה נורמלית!..
ואמרת יומולדת? יאה..קוללולולו..
נעשה לך ברכה ביום ההולדת
אוהבת אותך נשמה שלי
מ תוקה גם את מדהימה!
באמת פה כולם נשמות!
שיהיה לכם שבוע מצויין!!!!!!!
איזה בובה...
באמת כולם מקסימים בפורום הזה, אנשים מיוחדים.
בוקר מצויין לכולם והמשך יום מעולה [:
צודקתתת...
פורוםםםם מדהיייייייייייםם....ומיוחדדדדדדד..:]]
ואת מתוקהה...😊
שיהיה לכולםםם יומטוב ושבועעע מצויייןן...
נקווה שגמלי יהיה..למרות שהוא כבר התחיל רע.. 😉
אוהבתתת אתכםםםם מדהימיםם שלי..!
=]
QUOTE ועוד 5 ימים יש לי יומלדתתתתת😊
זהה מהה ששמח לי חחעחחחחחח
מזזל טוב מאמי ;]
איזו מקסימהההההההההה
את מדהימה באמתת מאמי
תודה רבה ואת השתלבת ותשתלבי מהר😊
אוהבת המוןןן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*