הוא הגבר שבגברים
אך מלך הבגידות ...
יאו איזה משפט .....
" הוא סיפר לך סיפורים
הוא מכר לך אשליות
הוא הגבר שבגברים
אך מללך הבגייידות ... "
מדברת על הננושא יותר מדי קרה משהו יפתי.?
האמת כל אחד עלה לי בהקשר אחר (:
לא קרה כלווום בוובי .
אבל משפט חזק כזה
אני שמחה שלא קרה כלום מאמי
זה הכי חשובב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איממ משפט יפה..!
שמחה שלא קרה כלום הכי חשוב!
אוהבת !
שמחהההה שבאמת לא קרה כלום ורק אהבת את המשפט 😊
מואהההההההה
מה את משקרת תגידיי שבגדתתי בבך !!
אמרתי לך כבר אני כל כך מצטער את לא מבינה אותיי !!!!
זאת הייתה טעווותת !!! הייתי מסטווללל דיי כברררר :////
את עושה לי את זה בכווונה ! את יודעת שאני בחיים לא אעשה לך
דבר כזה !! זה היה בטעות היא ישבה עליי והייתי מסטול אז חיבקתי אותה
והיא הסתובבה !!! מספיקק כבררר
שניר חללללאס ......
לא עוווושה לך כלוווום בכווונה !!
מסטול או לא מסטול זה קרררה
אבלל....
אין מילים בפי....
את רק עושה לי רע !!
את יודעת שאני לא אעשה לך דבר כזה בחיייים !!
זה היה בטעווות !! ועווד אותה יללדה שהייתי איתה היא בעצם חברה שללך !!
היית איתה כבר מהגןן !!!!!! את לא סומכת עליה שהכל היה טעוות !?
הכל היה טעוות שחר אפילו פרצתי בבכי אחרי זה !!!
תעזרוו לי אוליי? :[[
היא לא מחפשת את הסיבה האמיתית היא רק אומרת שקרה מה שקרה
היא לא יודע שהכל היה טעוות 1
טעות קטנה אחת
את לא חייבת לעשות לי דבר כזה
המזל משחק רק פעם בחיים
אני יודע
הבנתי מה שאמרת ליי
אבבל את חייבת להבין אותי..
אני לא רוצה להתיייאש.....
כפרה עליך אל תצדיק את עצמך , טוב !?
לא תעששה ? אבל עשייית :\
אם אני אמשיך לכתוב אני עוד אתחיייל לבכות , שוב .