ממחר אני עוד פעם אתחיל כמעט ולא להכנס בגלל כמה סיבות ובינהם: הספר [נראה לי כבר כולם כאן נמצאים בעניינים חחח בקשר עליו, כ"כ אוהבת אותו] והעבודה שלי
אז שיהיה לכם לילה טוב יפים שלי
שבוע מצוין
אוהבת'כם מדהימים שלייי!
רק תחייכו, תאמינו לי שחיוך?
זה הדבר הכי מדהים שקיים
יכול להעלות ת'מצב רוח
לפחות בטיפה
הרי גם טיפה שווה לא?
יותר עדיף את זה..
כשממש רע ואין כוח לכלום
הרבה נשיקות לכולכם
מטורפת עליכם
בעוד שעה בערך עפה לישון
לילהה טוב הודיההה..
ויום מקסים מחר...
אני שמחה שטוב ללך..מקווה שזה ימשך ככה...
שולחת המון נשיקות וחיבוקים..אוהבתותך..3>
יפפפפפפה שליייייייייייייייייייייייי
שיהיה לך לילה טוב :]
והכי שמחה בשבילך שאת ככה..
אוהבת אותך עבודה נעימה מחר יפה שלי !!
מואאאאאה חיי!!
טניה:
ת' בובי שלי 😊
שיהיה גמ'לך יום מקסים מחר בייבי
גמני שולחת לך הרבה נשיקות, חיבוקים ואוהבת'ךך
----
חופית:
ת' שלמות שלי 😊
גמני אוהבת'ך נישמתי!!
מוווווואהה אהובתי
ב ה צ ל ח ה!!
ומאוד כככיף לשמוע שאת שמחה
שהיה לך שבוע מדהים!!
ערכתי את הכותרת מ"כנסו" שימי לב לחוקי הפורום הודיה!
מאמי שלי שיהיה לך שבוע
טוב ומבורך תהני הכי בעולם
ובהצלחה בהכל אוהבת מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה ספר את קוראת?
😕
(פעם ראשונה שלא ציינת - זה מוזר 😕 )
QUOTE (pelad1 @ 17/06/2007) איזה ספר את קוראת?
😕
(פעם ראשונה שלא ציינת - זה מוזר 😕 )
חחחחחח
ספר..זה שמספר במספרה..
או שאתה יודע ואתה אומר בצחוק?!
חעחחחחעח
הודייה מאמי שלי?!
אני מאוד שמחהה שטוב לךך!!
כ"כ כייףף שטוב לאנשיםםםם!
שתמיד תהיי עם חיוך בע"ה..!
והמוןן בהצלחההההה אוהבת אותך!
--בובית--10:
ת' מותק 😁
----
נאפי:
מצטערת יפה שלי וזה לא יחזור על זה
ת' נישמתי 😁
גמני אוהבת'ך מאוד
----
אלעד:
חחח שכחתי לציין 😁
ת' מותקק
----
שנשן:
חחח זה היה בצחוק
פשוט אני תמיד כותבת כזה "(לא ספר קריאה חחח)" והפעם שכחתי לכתוב
ת' בובית שלי 😁
גמני אוהבת'ך!