מכירים את זה שאתם באים למישו וכאילו אתם שמים לו סטירה
אבל אתם סתם מעבירים לו את היד מול הפנים?
חחח קיצצר ככה אני באה לאחותי
חחח ופתאום בטעות העפתי לה סטירה חחחחחחחח מסכנה
חחחחחח היא יותר קטנה ממך?
יאה
באמת באסה כזה..:|
מקווה שהיא תסלח לנשמה כמוך
אוהבת אותך
QUOTE (ילדונות_17 @ 16/06/2007) חחחחחח היא יותר קטנה ממך?
חח לא יותר גדולה ממני בהרבה...
חח וכן בקטנה....סלחה😊
חחחח האוץץ'
לא מכירה את הקטע הזה אבל בקטנה כולה סטירה לא מזיק 😊
חחחחחחחחח איזה ילדה את 😊
לא נורא שתחזיר לך חעחעח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ווואוו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחח
מכירהה קורה גם לי הרבה !!
חחחח ולא התפתח מכות ביניכן. חחחחח
QUOTE (hofit189 @ 16/06/2007) חחחחחחחחח איזה ילדה את 😊
לא נורא שתחזיר לך חעחעח
😁
חחח היא קצת גדולה בשביל להחזיר לי...
אבל כשהיינו יותר קטנות...
מכות?
חופשי חחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סליחה שאני צוחקת ככה
אבל פשוט הרגת אותי עכשיו..
חחחחחחח
QUOTE (האליי @ 17/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
סליחה שאני צוחקת ככה
אבל פשוט הרגת אותי עכשיו..
חחחחחחח
חחח זאת הכוונה מאמי