דווקא כשהכול מסתדר תמיד משהו צריך להפוך להיות רעע
היום עכשיו ברגע זה נודע לי שהחברה הכי טובה שלי אחות שלייי היא יותר מחברה היא החצי שלי
עוזבת את הארץץץץ לחצי שנההה
דווקא עכשיו
מה אני יעשה בלעדייהה?????
אין אין לי מה לעשות פה בלעדיהההה אני לא יכולה לחשוב על דבר אחד שאני לא עושה איתה
זה פשוט לא יתכן!!!!
לא נקלט לי עדייןןןן
למה... 😢 😢 😢 😢
ההיתי חייבת לפרוקקקק
אלין מאמי זה מתאים לפורום מה שבראש! זאת פריקה...
לגבי מה שכתבת החיים לא מחורבנים
נכון שלא תמיד הולך כמו שרוצים
ולא תמיד אנחנו מרוצים
אבל אם לא היו לנו את הבעיות האלה
לא היינו יודעים להעריך כלום
תרימי את הראש ותהיי חזקה
הכל יהיה בסדר את תיראי
אתן תשמרו על קשר גם מהמרחק
נכון שזה לא יהיה בכלל אותו הדבר
אבל זה עדיף מכלום
זה טבע העולם לכל דבר יש סוף ופרידה
פה זה לא הסוף אבל עדיין היא תהיה רחוקה
את חייבת להיות חזקה גם בשבילך וגם בשבילה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפחות היא לא עוזבת לתמיד , גם זה משהו
מקווה שיעבור לך מהר😊
מאמי..
נכון שזה קשה..ויהיה לך קשה להיות בלעדייה
אבלל זה לא סוף העולם
אתםם תשמרוו על קשר טלפוני..
תדברוו דרך האינטרנט..
עד שהיא תחזורר!
אל תדאגי..!
אוהבתתתתתתתתתתת!!!
והחיים יפים..
צריך לדעת מאיזה זווית להסתכל עליהם!
אל תיהיי עצובה תגידי תודה זה לא לתמיד
לאט לאט הזמן יעבור..
ותיהיי חזקה כי את תקשי עלייה ותבאסי אותה וחבל
יאאאאאאאאא
רק עכשיו שמתי לב שכתבת לחצי שנה
אז זה טובבבבבבבבבבבבבבבבבבב
זה טסססס הזמן עובר מהרר מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי רק חצי שנה?
זה כלווום באמת, זה יעבור לך בטילללללללל
אל תדאגי מאמי..יהיה טוב!
נכון יהיו מלא געגועים אבל תחשבי שהיא תחזור כמה מתנות היא תביא לך ואיזה חיבוקים ונשיקות תקבלי, וכמה יהיה לה לספר!!
חיבוקי!
תיכננו לטוס ביחד הכול לחופש ואין אנחנו בלתי נפרדים
ואיך הכול השתנה תוך דקה
זה יהיה לי החופ ש הכי מגעיל שיש!