יא אללההההההההההההההההההה 😊
שייגמר כבר ההיסטוריה הזהההההההההההה 😊 😊
שונא ת'מקצוע הזהההההה..הוא חופר וחופררררררר,דיייייייייייייי..נמאס לי ללמוד כברררררר 😠
בעעעעעעעעעעעע 🙄
יום שני זה נגמררררררררררררר,יאלללה שייגמררררררררררררררר
מן פריקה 😊
שבת שלום לכם 😛
חחחחחחח גמאני הייתי ככה
היה לי יום חמישי , זהיה כזה מיייאש
זזזזזזזה הכי הקלה בעולם לסיים עם זה ;P
אבל אתה לפחות מסיים היסטוריה לתמיד 😢
לי יש עוד את שנה הבאה \=
קיצור בהצלחחחחה לך ביום שני מאמי !
ניר אני מביאה לך מכותתתתתתתתת
חשבתי שקרה משהווו
כאילו קרה אבל חשבתי משהו אחרר הבהלת
אותיייייי העיקר שהכל בסדר
אתה תעבור את הבגרות כמו גדול
גאה בך מחזיקה לך אצבעות ושיהיה
המון המון בהצלחה אוהבת הכי בעולםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח מזדהה 😢
יותר מדי...
יאללה שיגיע כבר יום שני....!!!!!!
יאלללה, דיי להתבכיין P:
חחח סתם,סתם.
רציני שעכשיו, אחרי שאני עברתי את השלושת רבעי יחידה,
אני מבין מה זה... ואני הולך לחטוף שוק ביחידה ורבע חחחחחחח
שיהיה לך ולכולם המון המון בהצלחה 😊
שיהיה לכם בהצלחה!!!
גם אני שנאתי היסטוריה..
מזל שזה כבר היסטוריה..חח..ובקרוב, גם הצבא יהיה היסטוריה!
לא נוראאאאאאאאא נירווווווש
אתה תעבור את זה לא נישאר כלווווםםם😊😊😊
שבת שלום מאמי 😛
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/06/2007) חח מזדהה 😢
יותר מדי...
יאללה שיגיע כבר יום שני....!!!!!!
😉
חחחחחחחחח חמודים..יאללה עוד קצת ותסיימו עם זה :]
ברוך ה' זה כבר מאחורי..אבל תקשיבו לי - הבגרויות האלה זה משחק ילדים , ביחס למה שמחכה לכם בעתיד..
QUOTE (נסיכונת @ 16/06/2007) חחחחחחחחח חמודים..יאללה עוד קצת ותסיימו עם זה :]
ברוך ה' זה כבר מאחורי..אבל תקשיבו לי - הבגרויות האלה זה משחק ילדים , ביחס למה שמחכה לכם בעתיד..
כמה שבחאש הגמדה אמרה את המשפט הכי מעצבן.. היא צודקת...
כמה זין אני שם על הבגרויות עכשיו...