שצטערת על ריבוי האשכולות העצובים..:\
וסליחה על אשכול שני ברציפות
עכשיו זה משו אחר לגמרי..:\
מאז שעבברנו דירה,אבא שלי בדיכאון נוראי,
הוא מוכן לעשות הכול,פשוט הכול בשביל לחזור לדירה הקודמת
וברור שזה לא יקרה כבר..:|
ובזמן ההאחרון ההורים שלי רבים יותר,
אבא שלי במצבי רוח רעים,
אימא שלי הזמינה את הדודה שלה שהכי קרובה אלינו, היום
ואבא שלי לא מרוצה,ולא רוצה לראות אף-אחד
אבל הם פשוט היו בחו"ל וכל הקרובים בחו"ל העבירו לנו מתנות
אז הם באים לתת לנו את כל המתנות משם
ואבא שלי אמר,אם הם באים
הוא הולך
וחוזר בערב
אוףף
ואימא שלי במקום להוציא את העצבים על אבא
מוציאה הכול עליי,
וגם אבא מוציא הכול עללי
ופשוט עעכשיו אני יושבת ובוכה
מה עשיתי?!
תגידו לי?!
מגיע לי יחס כזה..? אחרי שאני זאת שיפרקתי את כל הקופסאות בבית כשעברנו דירה,ואני זאת שסידרתי הכול ואני זאת שהפכתי את הבית פשוט "לבובה"
לא מתוך טובה אלא מתוך האהבה שלי לסדר הכול ושיהיה מסודר..:\
אוף,איך לגרום לאבא שלי לאהוב את הבית? איך?:\
יפה שלי, קודם כל אין לך על מה להצטער..
את יודעת שאנחנווו תמיד פה בשבילך נכון?!?
אז תקשיבי לי..
אתם עוברים עכשיו תקופה לא פשוטה.
מעבר דירה זה עניין רציני
ולוקח זמן להתרגל לרעיון החדש הזה!!
אני חושבת שאת צריכה לשבת עם אבא ולדבר איתו
בטח קשה לו,והוא לא מוצא את עצמו!
וגם עם אמא תדברי..
תסבירי לה שכואב לך וקשה לך
לראות אותם במצב הזה !!
דברי איתם מלב אל לב..
הם קצת בלחץ מהמעבר
ולא שמים לב שהם מפילים הכל עלייך..
אני בטוחה שזה לא מכוונה רעה.. !!
ואם אבא לא רצה לעבור דירה..
למה עברתם מלכתחילה?!
אל תדאגי נסיכונת..!
כמו שאת אומרת תמיד..
תרימי ת'ראש
גב זקוף חזה בחוץ..
ותני איזה חיוך?! 😁
אוהבת אותךך!
אם זה לא היה תלוי בנו,
לא היינו עוברים דירה..:| מבינה בובי?
היינו אמורים לעבור בגלל שבעל הדירה,היה צריך חזרה את הדירה
היו להם בעיות אישיות משלהם...
ולא יודעת קשה לי לדבר עם אבא..:\
הוא לא מבין
ונכון קשה להתרגל,אבל אין ברירה
רק הוא ממש לא מבין את זה
הוא בכל פעם חוזר הביתה מהעבודה עם פרצוף דכאוני
אוהבת אותך בובי שלי,
מלא מלא
מלא
יפיופית..
בכל זאת,תנסי לדבר איתו !
קשה לו..צריך להבין אותו..
ואם את אומרת שקשה לדבר איתו
אולי תנסי לדבר עם אמא שתדבר איתו?!
אוהההההההההההבתתתתתת 😁
אימא,אימא מדברת איתו כל יום!..
ווהווא בכל זאת עם המצבי רוח שלו
ובעניין שלו :שלא טוב פה,אין את זה ואין את זה..:\
תאלכס הוא רצה דירה חדשה בבנין חדש
אבל בגלל בעיות אישיות
אסור לנו 4 שנים לחיות בדירה חדשה.בבניין חדש
נקווה לטוב בכל זאת.:\\
אוהבת אותך
אני בטוחה שזה יעבור לו..
הוא רק מצוברח מהמצב של המעבר..
תנו לו להתרגל לזה..
והכל יסתדר מאמי שליי!!!
אוהבת אותךך כ"כ !
כןן..אוף..
לתת לו זמן..
אין ברירה..
רק נמאס לי..:\
😊
אוףף..נווווו..מה עשיתי..:|
QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) כןן..אוף..
לתת לו זמן..
אין ברירה..
רק נמאס לי..:\
😊
אוףף..נווווו..מה עשיתי..:|
נסיכה שלייי!
אל תהיי עצובי..
לא כייף לי שאת כככככה..!!
נווו
תתניי לשנינושש איזה חיוך?!
אני אוהבת אותך מלא מלא מלאאאא!
ושולחת לךך חיבוקיי ונשיקה ענקיתתתת!
תראי,
אפשר להבין אותו.
הוא התרגל לדירה הקודמת ואהב אותה ואני בטוח שהוא טיפח
אותה ודאג לכל בעיה קטנה שעלתה.
לפי דעתי, את צריכה לארגן ארוחת ערב לו ולאמא שלך,
לאור נרות או משהו, ושהם יידברו.
תדאגי לסידור הבית, כשאת הולכת בבית ורואה סתם משהו נחמד
תתלהבי, תראי לאבא שלך שאת מרוצה מהדירה,
וככה שגם אמא שלך תעשה.. כמו "ואי, המטבח הזה פי אלף
יותר טוב מהמטבח הקודם" או כול מיני דברים קטנים כאלו שייראו לאבא
שלך שאתן מרוצות מהדירה.
ואם כבר, אז תעשו איזה שינוי קטן בבית, שיזכיר כמה שיותר את הבית
הקודם..
נראה לי שאת תסתדרי.
אל תקחי ללב מאמי, תנסי להבין אותו.
ותעשי לי טובה, צאי קצת מהבית לחברות. אל תספגי הכל, זה רק עושה לך רע.
QUOTE (שנששן @ 16/06/2007) QUOTE (רגייי @ 16/06/2007) כןן..אוף..
לתת לו זמן..
אין ברירה..
רק נמאס לי..:\
😊
אוףף..נווווו..מה עשיתי..:|
נסיכה שלייי!
אל תהיי עצובי..
לא כייף לי שאת כככככה..!!
נווו
תתניי לשנינושש איזה חיוך?!
אני אוהבת אותך מלא מלא מלאאאא!
ושולחת לךך חיבוקיי ונשיקה ענקיתתתת!
😁 😁
QUOTE (oshri_Ok @ 16/06/2007) תראי,
אפשר להבין אותו.
הוא התרגל לדירה הקודמת ואהב אותה ואני בטוח שהוא טיפח
אותה ודאג לכל בעיה קטנה שעלתה.
לפי דעתי, את צריכה לארגן ארוחת ערב לו ולאמא שלך,
לאור נרות או משהו, ושהם יידברו.
תדאגי לסידור הבית, כשאת הולכת בבית ורואה סתם משהו נחמד
תתלהבי, תראי לאבא שלך שאת מרוצה מהדירה,
וככה שגם אמא שלך תעשה.. כמו "ואי, המטבח הזה פי אלף
יותר טוב מהמטבח הקודם" או כול מיני דברים קטנים כאלו שייראו לאבא
שלך שאתן מרוצות מהדירה.
ואם כבר, אז תעשו איזה שינוי קטן בבית, שיזכיר כמה שיותר את הבית
הקודם..
נראה לי שאת תסתדרי.
אל תקחי ללב מאמי, תנסי להבין אותו.
ותעשי לי טובה, צאי קצת מהבית לחברות. אל תספגי הכל, זה רק עושה לך רע.
אושרי..ברור שהתרגלנו וכולם כי הייתה דירה מדהימה!..
וכל דבר בבית הזה מזכיר ת'דירה הקודמת זה :תמונות,רהיטים,דבקים קטנים ליופי.
את הבית אני מסדרת כל פעם..
מנקה לפני שההורים באים
כדי שיהיה להם כייף להיות בבית
אבל הוא כאילו אפילו לא שם לב לזה
תאלכס זה לא אכפת לו שנקי,מסודר וכאלה
הוא בשלו
לא אוהב ת'דירה אז לא אוהב..
וזהו..:\
אבל רעיון נחמד נתת לי,תודה!
רק צריך קצת עזרה ממישהו בשביל להכין ארוחה
וכסף בשביל לקנות ת'דברים
תודה על התמיכה מאמי
אוהבת אותך ..3>
תסתכלי מאמי זה שינוי
ואולי קשה לו
כנראה זאת הדרך שלו להוציא
את הרגשות אולי הוא לא צודק
בגישה כי הוא פוגע באחרים
אבל אני בטוחה שזה לא מכוונה
הוא יאהב את הבית עם הזמן
זה עניין של הרגל!
אל תתייאשי מאמי ואל תקחי
את זה אישית אלייך את הכעס שהם
מוציאים ומפילים עלייך
תנסי לדבר איתם ולהגיד
להם מה את מרגישה ואיך את מרגישה
אוהבת אותך מאמי ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן יפתי,את צודקת בהחלט
צריך זמן
כמו שאני עדין לא התרגלתי לישון
ככה גם הוא לא התרגל לדירה
אוהבת אותך נאפיייי שליליליילי
מואההה...3>