4:24 בבוקר
בא לי להקיא
בא לי למות
לא בא לי לנשום .
כמה שאני שונאת אותו.. למה הוא בא ?
מה אני איזה פגישת מחוזר ?
תמות ! רק תמות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוף 😢
ווווווווואעי !
לפי מה שאת מספרת ..
נראה כאילו הוא ממש פגע בך
ויענו הוא חוזר לך לחיים ואת לא רוצה את זה
אז ככה תמשיכי הלאה בובה [:
אלל תתקעי עליו כמה שאת אוהבת אותו או לאדעת מה מרגישה אליו
שכחי ממנו תצאי עם אחרים .. את חייבת
גם לי זה קרה , אני כ"כ מבינה אותך .
גלו'ש למה מאמי מה קרה?
לא יודעת מה קרה אבל
העיקר שזה נגמר ועבר
אל תתבאסי מאמי יהיה טוב
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמה שלי?!
מה קרה?!
אל תהיי עצובית.. אני לא מסכימה לך!!
דברי איתיי בפרטי אם בא לךך!
אוהבת!!
גל?
אף-פעם לא שווה עצבים שלך!..
בחיים אבל בחיים לא!..
אל תתעצבני בגלל אף-אחד,
תמשיכי הלאה..
למרות שאני לאיודעת מה קרה ,כמו שנאפי אמרה,זה עבר כבר..וזה לטובה
רק לא לחשוב על זה יותר מיידי
אוהבת 3>
את רוצה את הכאפה עכשיו או אח"כ?!
בנים באים , בנים הולכים. וזאת עובדה.
וואלה מי זה הבנאדם הזה שאת עצובה בגללו , אה?
שימי אותו בידיים שלי והוא לא יחזור שלם.
א=ף
א=ח=ד
ב=ע=ו=ל=ם
לא שווה שתיהיי עצובה בגללו ..
ובטח ובטח שלא איזה בן זכר מזדיין בתחת ..
תחייכי ומהר!
ואל תעצבני אותי כי בסוף גם את תקבלי מכות.
אוהבת אותך ושולחת חיבוווק ענקקי!
😁
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קארינו'ש הייתי חייבת להגיד שאת מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קארינו'ש הייתי חייבת להגיד שאת מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיי נו חח ואני חשבת שיצא לי לוק של עבריינית כזאת
😂 😊
QUOTE (Kariniiii @ 16/06/2007) QUOTE (נאפי @ 16/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קארינו'ש הייתי חייבת להגיד שאת מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיי נו חח ואני חשבת שיצא לי לוק של עבריינית כזאת
😂 😊
חחחחחחחח איזה מתוקה אתתתת!!
ממש מקסימה!
כל הכבוד לך!
QUOTE (שנששן @ 16/06/2007) QUOTE (Kariniiii @ 16/06/2007) QUOTE (נאפי @ 16/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קארינו'ש הייתי חייבת להגיד שאת מקסימה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
דיי נו חח ואני חשבת שיצא לי לוק של עבריינית כזאת
😂 😊
חחחחחחחח איזה מתוקה אתתתת!!
ממש מקסימה!
כל הכבוד לך!
חח בוא נראה עכשיו מישהו מנסה בכלל להתעסק איתי..
😛
וואי קאריני הוצאת לי את המילים מהפה ..
בייבי אני יודעת כמה זה כואב להפגע מאיזה בן זונה ..
ומותר לך לבכות ולשחרר הכל..
זה עוזר..
תתעצבני.. תכעסי.. תבעטי .. תשברי ..
פשוט תשחררי ..
אבל אחר כך תחזרי לחייך ..
כי לא משנה מה..
הוא לא שווה אותך ..
אם בא לך לדבר אז בכיף..
יש לך אותי באייסיקיו נדמה לי מאמי ..
מקווה שתרגישי יותר טוב בכל אופן .. 3>
תודה 😢
מצטערת שפתחתי את הנושא זה היה ברגעיי שיכרון שהוא היה עוד בבית שלי.....
עבר... אני עם בנים סיימתי !!!!!
גלוש...דיברנו ... אוהבת אותך ((:
מאמי אל תיהיי עצובה בגלל גבר 😢
אוהבת אותך תתעודדי..
ואם את צריכה משהו אני באיסי 😊