וואו
קרה לי בהחחחלט דבר הזוי לפני כמה דקוות !!!
האקס [ ?! ] אם אפשר לקרוא לזה ככה חח
היינו חברים חודשיים ונפגשנו מתוכם 3 ימים ככה ..
חח כן היינו ילדיםםםםם קטנים זה היה כל כך מזממממממן !!!!!
קייייייצר ביום שהוא בא לראות אותי [גרים רחוק]
הוא הלך מכות היה בלאגן
אחרכך הוא נעלם מהאוווופק ..
ועוד היינו חברים !
התקשרתי הוא סינן וכאלה ..
קיצר יצאתי עליו אמרתי לו שזה לא פסדר וזה
והוא כולו היה תירוצים - תינוווק !!
למרות שזה לא הכי מזיז לי חח אני סתם צריכה לספר למישו ..
ישלי חבר כבר 9 חודשים ואנחנו באושר ואושר ואושר ואושר 😊
קייייייייייייייייייייייצור
למה אני בשווק ??
חחחחח פתאום הוא שולח לי הודדדדדעה
עושה לי שהוא יודע שהוא לא היה פסדר
שהוא השתנה
שהוא מאושר שיש לי חבר ואני מאוווושרת
שהוא רוצה שניהיה ידידים למרות שהוא יודע שזה קשה לי
והתחיל להסביר לי מה היה ואמר שהוא יודע שזה לא תירוץץ
טוווווווווב אני מה בשוק פה חחחח
זזזזזה כל כך כל כך כל כך הזוי !!
והייייייתי הכי צינית אליו בהתחחחחחלה
אמרתי לו שהוא זילזל ולמרות שלא אהבנו וכל זה
היה צריך להיות לו קצת כבוד אלי והכל
למרות שבאמת הוא היה בתקופה חרא וידעתי את זה מאנשים שמכירים אותו
הוא התנתק מכל החברים שלו.. הוא הדרדר שנה לפני כזה הוא היה ילד טוב
פתאום הוא התחיל לצאת עם מלא ערסים ורב כל הזמן עם ההורים וזה
ואז הוא הלך מכות והיה משפט והוא ניסה להשקיע בלימודים
למרווווווות שאני יודעת שזה לא תירוץ ! **** שלו חחח היינו חבררררייים בעעע עליו
קבלו חלק מהשיחה
====== 15/06/2007 16:12
אני יודע, שלא תחשבי שאני מחזיק מעצמי מאמי , אני לא רוצה פשוט לריב איתך ולהיות איתך ביחסים טובים זה הכל אני הייתי חרא וזה לא היה קשור אלייך , אני שרוט מה לעשות חח
אני15/06/2007 16:13
חחחח טוווובבבב
====== 15/06/2007 16:13
חח שרוט מבחינת זה שנפרדנו כמובן , אבל את יודעת איך הייתי שמח בשבילך בשיא הרצינות שיש לך חבר ואת מאושרת.
אני 15/06/2007 16:14
אוווי תודה
====== 15/06/2007 16:15
אני למשל , מאז לא הייתה לי חברה לא הייתי יכול לראות את עצמי בקשר עם מישהי , אני לא רציתי קשר איתך שאהבתי אותך אז למה לי להיות עם מישהי אחרת?
אני 15/06/2007 16:15
חחח טוב מאמי תעבוד על מישהו אחר טוב ?
====== 15/06/2007 16:15
____ , אני רציני.באמת , אני עכשיו פה בבית לבד חושב על זה והחלטתי הסוף שבוע הזה לסגור פינות
שמעי אני יודע שזה לא יעזור לי ההתחנפויות שלי יש לך חבר כרגע אני אומר מתוך כוונה טובה
כי את בכל מקרה היית חברה שלי , ואת זה אני לא ישכח , ובו נאמר את חושבת שדיברנו מאז?אני לא רוצה שיהיה בינינו מתיחות
עווווד קטטע :
====== 15/06/2007 16:27
שמעי אני הייתי הכי חרא בעולם , ובגלל זה אני מאושר שיש לך מישהו הרבה זמן ואת מאושרת אפילו שקשה לך להבין באמת שאני מאושר בשבילך , כי בכל מקרה אני רציתי להיות איתך יותר מכולם , באותו יום שבאתי אלייך ל--- משהו הרס ההם שבאו והרגשתי רגשות אשם על הכל באמת על הכל היה לי הדרדרות בלימודים הייתי יושב על 90 ירדתי ל60 , הרגשתי רגשות אשם , גם על הריב שלי עם ההם באותו יום שנפגשנו , ועם כל הכבוד אלייך באמת אני מאוד כיבדתי אותך אני היה לי העונג להכיר ילדה כמוך כי גם חברים שלי ששואלים אותי למה אין לך חברה אני אומר להם עכשיו שהיה יכול להיות לי וזרקתי את זה לפח , לא מוצאים כמוך כל יום ילדה עם לב טוב וגם היית בוגרת רוב הבנות של היום קטנוניות וילדות קטנות בראש כמובן , ואת היית אחרת , וזרקתי את זה לפח , לא ראיתי את עצמי היות והייתי במצב קשה אחרי אותו יום שהלכתי מכות עם ההוא , לא יכולתי לראות את עצמי בקשר עם מישהו ניתקתי קשר לא רק איתך אלא עם כל החברים שלי אני לא מדבר עם אף אחד מהם מאז אותו יום , וזה לא היה משהו נגדך כי אותך באמת סימפטתי .
בבקשה תביני כי עברתי גיהנום , באמת
אני 15/06/2007 16:28
כה אני יודעת
====== /06/2007 16:28
את מדברת תוך כדי ציניות?
אני 15/06/2007 16:28
זה עדיין לא סיבה.
ולא !
אני יודעת סיפרו לי הכל
====== 15/06/2007 16:29
צודקת , אם זאת הייתה הסיבה גם , הייתי צריך לבוא ולשתף אותך לקחת פסק זמן של שבוע שבועיים ולחזור.אני מאשים רק את עצמי בסיפור הזה שתדעי לך.
סתתתם הייתי חייייייבת להוציא את זה חח כי אני כל כך בהלם וזה ממש מוזר לי
אין לי אפחד לשתף אותו עכשיו כולם ישנים נראלי 😢 חחחח





