פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש משהו ה ז ו י שקרה לי עכשיו...

משהו ה ז ו י שקרה לי עכשיו

✍️ sexy_girl8 📅 16/06/2007 03:22 👁️ 330 צפיות 💬 13 הודעות
וואו
קרה לי בהחחחלט דבר הזוי לפני כמה דקוות !!!

האקס [ ?! ] אם אפשר לקרוא לזה ככה חח
היינו חברים חודשיים ונפגשנו מתוכם 3 ימים ככה ..
חח כן היינו ילדיםםםםם קטנים זה היה כל כך מזממממממן !!!!!

קייייייצר ביום שהוא בא לראות אותי [גרים רחוק]
הוא הלך מכות היה בלאגן
אחרכך הוא נעלם מהאוווופק ..
ועוד היינו חברים !
התקשרתי הוא סינן וכאלה ..
קיצר יצאתי עליו אמרתי לו שזה לא פסדר וזה
והוא כולו היה תירוצים - תינוווק !!
למרות שזה לא הכי מזיז לי חח אני סתם צריכה לספר למישו ..
ישלי חבר כבר 9 חודשים ואנחנו באושר ואושר ואושר ואושר 😊


קייייייייייייייייייייייצור
למה אני בשווק ??
חחחחח פתאום הוא שולח לי הודדדדדעה
עושה לי שהוא יודע שהוא לא היה פסדר
שהוא השתנה
שהוא מאושר שיש לי חבר ואני מאוווושרת
שהוא רוצה שניהיה ידידים למרות שהוא יודע שזה קשה לי
והתחיל להסביר לי מה היה ואמר שהוא יודע שזה לא תירוץץ

טוווווווווב אני מה בשוק פה חחחח
זזזזזה כל כך כל כך כל כך הזוי !!

והייייייתי הכי צינית אליו בהתחחחחחלה
אמרתי לו שהוא זילזל ולמרות שלא אהבנו וכל זה
היה צריך להיות לו קצת כבוד אלי והכל

למרות שבאמת הוא היה בתקופה חרא וידעתי את זה מאנשים שמכירים אותו
הוא התנתק מכל החברים שלו.. הוא הדרדר שנה לפני כזה הוא היה ילד טוב
פתאום הוא התחיל לצאת עם מלא ערסים ורב כל הזמן עם ההורים וזה
ואז הוא הלך מכות והיה משפט והוא ניסה להשקיע בלימודים
למרווווווות שאני יודעת שזה לא תירוץ ! **** שלו חחח היינו חבררררייים בעעע עליו



קבלו חלק מהשיחה



====== 15/06/2007 16:12
אני יודע, שלא תחשבי שאני מחזיק מעצמי מאמי , אני לא רוצה פשוט לריב איתך ולהיות איתך ביחסים טובים זה הכל אני הייתי חרא וזה לא היה קשור אלייך , אני שרוט מה לעשות חח


אני15/06/2007 16:13
חחחח טוווובבבב


====== 15/06/2007 16:13
חח שרוט מבחינת זה שנפרדנו כמובן , אבל את יודעת איך הייתי שמח בשבילך בשיא הרצינות שיש לך חבר ואת מאושרת.


אני 15/06/2007 16:14
אוווי תודה


====== 15/06/2007 16:15
אני למשל , מאז לא הייתה לי חברה לא הייתי יכול לראות את עצמי בקשר עם מישהי , אני לא רציתי קשר איתך שאהבתי אותך אז למה לי להיות עם מישהי אחרת?



אני 15/06/2007 16:15
חחח טוב מאמי תעבוד על מישהו אחר טוב ?


====== 15/06/2007 16:15
____ , אני רציני.באמת , אני עכשיו פה בבית לבד חושב על זה והחלטתי הסוף שבוע הזה לסגור פינות
שמעי אני יודע שזה לא יעזור לי ההתחנפויות שלי יש לך חבר כרגע אני אומר מתוך כוונה טובה
כי את בכל מקרה היית חברה שלי , ואת זה אני לא ישכח , ובו נאמר את חושבת שדיברנו מאז?אני לא רוצה שיהיה בינינו מתיחות


עווווד קטטע :


====== 15/06/2007 16:27
שמעי אני הייתי הכי חרא בעולם , ובגלל זה אני מאושר שיש לך מישהו הרבה זמן ואת מאושרת אפילו שקשה לך להבין באמת שאני מאושר בשבילך , כי בכל מקרה אני רציתי להיות איתך יותר מכולם , באותו יום שבאתי אלייך ל--- משהו הרס ההם שבאו והרגשתי רגשות אשם על הכל באמת על הכל היה לי הדרדרות בלימודים הייתי יושב על 90 ירדתי ל60 , הרגשתי רגשות אשם , גם על הריב שלי עם ההם באותו יום שנפגשנו , ועם כל הכבוד אלייך באמת אני מאוד כיבדתי אותך אני היה לי העונג להכיר ילדה כמוך כי גם חברים שלי ששואלים אותי למה אין לך חברה אני אומר להם עכשיו שהיה יכול להיות לי וזרקתי את זה לפח , לא מוצאים כמוך כל יום ילדה עם לב טוב וגם היית בוגרת רוב הבנות של היום קטנוניות וילדות קטנות בראש כמובן , ואת היית אחרת , וזרקתי את זה לפח , לא ראיתי את עצמי היות והייתי במצב קשה אחרי אותו יום שהלכתי מכות עם ההוא , לא יכולתי לראות את עצמי בקשר עם מישהו ניתקתי קשר לא רק איתך אלא עם כל החברים שלי אני לא מדבר עם אף אחד מהם מאז אותו יום , וזה לא היה משהו נגדך כי אותך באמת סימפטתי .
בבקשה תביני כי עברתי גיהנום , באמת


אני 15/06/2007 16:28
כה אני יודעת




====== /06/2007 16:28
את מדברת תוך כדי ציניות?




אני 15/06/2007 16:28
זה עדיין לא סיבה.
ולא !
אני יודעת סיפרו לי הכל



====== 15/06/2007 16:29
צודקת , אם זאת הייתה הסיבה גם , הייתי צריך לבוא ולשתף אותך לקחת פסק זמן של שבוע שבועיים ולחזור.אני מאשים רק את עצמי בסיפור הזה שתדעי לך.





סתתתם הייתי חייייייבת להוציא את זה חח כי אני כל כך בהלם וזה ממש מוזר לי
אין לי אפחד לשתף אותו עכשיו כולם ישנים נראלי 😢 חחחח
חח באמת קצת הזוי ,
ולגבי הציניות אני לא חושבת שאת צריכה את זה בשיחה הזאת
יש לך חבר הרבה זמן לפי מה שהבנתי
ואת אוהבת אותו..
ככה עדיף לך לסגור ת'סיפור עם ההוא תראי לו שהתבגרת עליו .
שאת שמה זין עליו ואוהבת את זה שאת איתו בלב שלם !
חחחחחחחחחחחחחחחחח אחחחח הבנים הבניםם..תמיד נזכרים מאוחר בטעויות שלהם..
לדעתי זה לא הזוי וזה הגדולה
של הבנאדם להודות בטעות שלו
ולבוא כדי לנסות לתקן ולסדר את הדברים
בטח הוא היה צריך הרבה אומץ בשביל לבוא ולעשות את זה
ואני חושבת שהוא ראוי להערכה ענקיתת
זאת דעתי מאמי ממש יפה מצידו
שלמרות כל הזמן שעבר בסופו של
דבר הוא בא ואמר את הדברים
גם אם זה היה מאוחר זה מראה כמה הוא בנאדם אמיתי
ובמיוחד כשכתבת שהוא עבר דברים קשים
אז זה עוד יותר שימח אותי
ואני מקווה שהתקופה הזאת מאחריו
בהצלחה עם החבר הנוכחי מאמי
וגם עם האקס כידיד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 15/06/2007) לדעתי זה לא הזוי וזה הגדולה
של הבנאדם להודות בטעות שלו
ולבוא כדי לנסות לתקן ולסדר את הדברים
בטח הוא היה צריך הרבה אומץ בשביל לבוא ולעשות את זה
ואני חושבת שהוא ראוי להערכה ענקיתת
זאת דעתי מאמי ממש יפה מצידו
שלמרות כל הזמן שעבר בסופו של
דבר הוא בא ואמר את הדברים
גם אם זה היה מאוחר זה מראה כמה הוא בנאדם אמיתי
ובמיוחד כשכתבת שהוא עבר דברים קשים
אז זה עוד יותר שימח אותי
ואני מקווה שהתקופה הזאת מאחריו
בהצלחה עם החבר הנוכחי מאמי
וגם עם האקס כידיד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
QUOTE (שנששן @ 16/06/2007) QUOTE (נאפי @ 15/06/2007) לדעתי זה לא הזוי וזה הגדולה
של הבנאדם להודות בטעות שלו
ולבוא כדי לנסות לתקן ולסדר את הדברים
בטח הוא היה צריך הרבה אומץ בשביל לבוא ולעשות את זה
ואני חושבת שהוא ראוי להערכה ענקיתת
זאת דעתי מאמי ממש יפה מצידו
שלמרות כל הזמן שעבר בסופו של
דבר הוא בא ואמר את הדברים
גם אם זה היה מאוחר זה מראה כמה הוא בנאדם אמיתי
ובמיוחד כשכתבת שהוא עבר דברים קשים
אז זה עוד יותר שימח אותי
ואני מקווה שהתקופה הזאת מאחריו
בהצלחה עם החבר הנוכחי מאמי
וגם עם האקס כידיד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
😊
חחחח כן, טוב שיהיה ;I

סיימנו ת'שיחה יפה
ויש הערכה וכיבדתי אותו (: נראלי חח

חחחח עכשיו נראה מה החבר יגיד על זה \=

תודה שהגבתן ;P



אה ואגגב ..
בקטעים ששמתי פה דיברתי אליו די בציניות וזלזול אולי
אבל אחרכך זה לא היה ככה
זה היה פשוט די בהתחלה והיה לי מוזר ..... חח
חחח באמת הזויייי :\
😂
OK

לפני כמה זמן הייתם חברים?
QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) 😂
OK

לפני כמה זמן הייתם חברים?
חחחחח אמממ

לא זוככככרת :I
שנה וחצי
יותר בעצצם
QUOTE (sexy_girl8 @ 16/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) 😂
OK

לפני כמה זמן הייתם חברים?
חחחחח אמממ

לא זוככככרת :I
שנה וחצי
יותר בעצצם
חחחחח באמת הזוי

ואיך הכל נגמר...?
QUOTE (pelad1 @ 16/06/2007) ואיך הכל נגמר...?
מה נגמר ?
הקשר ביננו ?
חחחח נזכר בראמת...😊
QUOTE (שנששן @ 16/06/2007) QUOTE (נאפי @ 15/06/2007) לדעתי זה לא הזוי וזה הגדולה
של הבנאדם להודות בטעות שלו
ולבוא כדי לנסות לתקן ולסדר את הדברים
בטח הוא היה צריך הרבה אומץ בשביל לבוא ולעשות את זה
ואני חושבת שהוא ראוי להערכה ענקיתת
זאת דעתי מאמי ממש יפה מצידו
שלמרות כל הזמן שעבר בסופו של
דבר הוא בא ואמר את הדברים
גם אם זה היה מאוחר זה מראה כמה הוא בנאדם אמיתי
ובמיוחד כשכתבת שהוא עבר דברים קשים
אז זה עוד יותר שימח אותי
ואני מקווה שהתקופה הזאת מאחריו
בהצלחה עם החבר הנוכחי מאמי
וגם עם האקס כידיד😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
😁

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך