חעחעח אני ,אמא שלי, ובת דודה שלי נוסעות מחר למרכז קנדה במטולה..😊
יום כיף..😊
חחח קצת לנוח מכל הבגרויות מקווה שיהיה כיף..😊
איזה כייפי לך..
גמאניייי רוצהההה..!!
חחח תהנייייי נשמההה!!
יאה
איך בא לי,
החלקה על קרח יש שם נכון?..
תהני בובי!...(=
תעשי כייף חיים
יא כיף לך =]
תהני מאמושששששששש 😊
שמחה בשבילך תהני מאמישליי
מה זה מאמי? מה יש שם?
ותהני יפה שלי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה מקום במטולה שיש שם החלקה על הקרח, בריכה, באולינ וכו'..
ת'אמת? קצת התאכזבתי כי ציפיתי למשהו יותר גדול חח ליודעת זה נשמע ככה..
אבל היה ממש כיף.. אחרי שלמדתי להחליק נכון..😊
ואאפיל הצלחתי להחליק בלי עזרה של המעקה בלי ליפול..😊
בהכי נחמד ביותר..😊
איףףף כל השרירים שלי תפוסים עכשיו ודפקתי את המרפק במעקה מזה כואב לי..חח
ואני עוד צריכה להחזיר היום ספרים..
חיחיחחיחיחי תרגישיי טוב מאמיי ...
שמחהה שנהנת 😊 😊