סליחה 😢 .
כל מילה מיותרת
מי שצריכה לדעת יודעת.
"בנאדם זה זה שיודע לבקש סליחה שהוא טעה"
"בנאדם הוא גם זה שיודע לסלוח למרות כל הדברים"
הגדולה של הבנאדם זה להודות
בטעות ולתקן אותה
כל הכבוד על היוזמה
ועל זה שהבנת את הטעות
לכל אחד מותר לטעות
בסך הכל אנחנו בני אדם כולנו
לא יודעת במי מדובר
אבל בטוחה שהיא תבין ותסלח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל הכבוד שאת יודעת לבקש סליחה מתי שצריך
גאה בך תומי
QUOTE (hofit189 @ 15/06/2007) כל הכבוד שאת יודעת לבקש סליחה מתי שצריך
גאה בך תומי
...
QUOTE (hofit189 @ 15/06/2007) כל הכבוד שאת יודעת לבקש סליחה מתי שצריך
גאה בך תומי
עםם חופיתי
רק שאתה יודע *
חעח
אתה בן אדם תותח...אני מקווה שמי שצריך/ה לסלוח סלח/ה
כזה חמוד..
זה רק מראה כמה היא חשובה לך ..
"לטעות זו תכונה אנושית..
לסלוח, זו תכונה אלוהית .. "
מקווה שהכל יסתדר
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 16/06/2007) כזה חמוד..
זה רק מראה כמה היא חשובה לך ..
"לטעות זו תכונה אנושית..
לסלוח, זו תכונה אלוהית .. "
מקווה שהכל יסתדר
אוהבת את המשפט הזה^
אניא והבת אותך טומי.
תודה רבה לכולם😊
חיחי תודה קראיני מי טו😊
נקווה שראתה
תומצ'ו אתה מדהים
אני מקווה שהכל יסתדר לטובה
אוהבת אותך מלא
ראיתי מאמי שלי..
דבר איתי במסן או בפלא לגביי זה, אוקיי?
אוהבת המון..
מואהה
ותומקה,
זה לא שאני לא רוצה לסלוח לך..אני כן רוצה, מאוד..
העניין הוא שפגעת בי מאוד..😢 ובגלל שאתה כל כך חשוב לי..אז ככה יותר קשה לי..
אוהבת המון..
מואהה
תעשי מה שאת רוצה אני את שלי אמרתי אני הבנתי ת'טעות ביקשתי סליחה ועשיתי מה שצריך,המושכות בידיים שלך תעשי איתם מה שאת רוצה.
נ.ב
אפשר לנעול ת'נושא היא ראתה,זה כל מה שרציתי.
תודה