טוב חבר'ססססס
אז ככה
אם שמתם לב שבריי שלנו נעלמה לנו קצת
אז דיברתי איתה
ואני מוסרת הודעה בשמה
שהיא לא תהיה כאן כחודשיים שלושה
והסיבות ... הסיבות שלהה...
אז תבינו אותה😊
והיא מוסרת את האבתההה ואת הגעגועיםםםם😊
בריייי נתגעגעעעעעעעעעע!!!
לא יודעת למה אבל אני מכבדת
את ההחלטה שלה מקווה
שהיא תחזור מהר כי היא חסרה
ברו'ש אוהבת אותך מאוד
ובלי קשר תשמרי על הקשר באיסיקיו
מסן וכ"ו אוהבת אותך
ליאורו'ש אוהבת אותך גם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאורייי אוהבת אותך...
ברי תחזרי מהר..מתגעגעים..!!
מקווה שבזמן הזה הכל יסתדר על הצד הטוב ביותר..
אוהבתתת 3>
אוקי,
נכבד את ההחלטה שלך
תודה שאמרת לנו
אוהבת אותך
הבנות שאני הכי אוהבת חחחחחחחח
כן נתגעגע לבריי😊
שתחזור מהר!!!
QUOTE (רגייי @ 15/06/2007) אוקי,
נכבד את ההחלטה שלך
תודה שאמרת לנו
אוהבת אותך
מואה ענקיתתתת!
תחזרי מהררררר 😁
היום שאלתי את חופית מה איתה ,מוזר הרבה זמן היא לא התחברה
ליאורי בואי נילך אלייה יום שני מה את אומרת?
אני בטוחה שהיא בדיכי נעודד אותה קצת חיחי
QUOTE (oshritsa @ 15/06/2007) היום שאלתי את חופית מה איתה ,מוזר הרבה זמן היא לא התחברה
ליאורי בואי נילך אלייה יום שני מה את אומרת?
אני בטוחה שהיא בדיכי נעודד אותה קצת חיחי
יאה..אושרית
נראה לי רעיון טוב..!..
תקבעי עם ליאורי,תלכו יחד..
היא צריכה תמיכה!..
זה בטוח
QUOTE (lipaz-sol @ 15/06/2007) QUOTE (רגייי @ 15/06/2007) אוקי,
נכבד את ההחלטה שלך
תודה שאמרת לנו
אוהבת אותך
מואה ענקיתתתת!
תחזרי מהררררר 😁
ברי מדהימונת?!
נתגעגע אלייך המון!!
אוהבתתת!
יודעת כבר..
תודה בכל מקרה על ההודעה ליאורי