כזה שרוטט!
ד"א מדובר באותו ספר [לא ספר קריאה חחח] שפתחתי עליו כמה אשכולות כאן באתר =)
חחחח הוא חמודדדדדדדדדד!!!
חחחח גומר אותי הבנאדם הזה
חחח עלאק "המורה הפרטית שלי" חחח סה"כ לימדתי אותו שלושה מילים ברוסית חחחח 'יא טיבה לובלו' [למי שלא יודע רוסית, יא טיבה לובלו = אני אוהב/ת אותך]
תכל"ס?
זה היה קשההה!
הודיה?
מאמי שלי!!
חחח את מאושרת
ואני שמחה בשבילך!..
ומה רע להיות המורה הפרטית שלו? 😛
אולי ככה תתקרבו יותר ומי יודע תיהיו ביחד..?
בהצלחה מאמי אוהבת אותך
חחחחחחחחח הודיה איזה מצחיקה את:]
לפחות את שמחה וזה מה שטוב :]
אולי זה באמת יקרב אותכם 😛
אוהתב אותך 😎
רגינה:
ת' בובי =)
חחחח המשפט הזה, של המורה הפרטית שלו, בזמן האחרון?
הוא מזכיר לי כמעט בכול שיחה ואז השיחות מתחילות לגלוש למקומות יותר מעניינים 😛
כפרה על השרוט הזה!
בעזרת השם 😊
גמני אוהבת'ך
----
חופית:
ת' בייבי =)
בעזרת השם 😊
גמני אוהבת'ך
חחחחחח אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יא מאמיי שמחה שטוב לךך!
ואת שמחהה ומאושרתת!
הכל קורה לטובה..
אוהבתת אותךך הודיהההה